Cu cateva zile inaintea marelui salon de aparatura electronica pentru marele public (CES), ce-si va deschide portile la 10 ianuarie la Las Vegas, LG angajeaza ostilitati. In aceasta dimineata, grupul sud-corean a anuntat oficial lansarea propriului sau Google TV in Statele Unite.
Momentul nu a fost ales deloc intamplator: el permite sa reduca din efectul pe care au mizat concurentii grupului corean, in special de principalul adversar al acestuia, compania Samsung. La randul sau, numarul unu mondial urmeaza sa anunte, dar numai saptamana viitoare, un parteneriat cu Google in televiziune.
Analistii considera oarecum surprinzatoare optiunea celor doua intreprinderi coreene de a se lansa in aventura Google TV. Anul trecut, Sony, care a lansat Google TV in exclusivitate, a cunosut un esec comercial. Ca atare, grupul japonez are in vedere alte ipoteze, inclusiv retragerea din aceasta aventura.
In aceste conditii, de ce a ales LG aceasta cale? „Google TV ne permite sa beneficiem de un mare numar de aplicatii disponibile prin programul Android pentru smartphone-uri sau tablete, usor adaptabile la formatul televiziunii", explica Alexandre Fourmand, director de marketing la LG France, care afirma ca noul produs reuneste cel mai bine cele doua lumi: Google si LG.
LG nu si-a propus sa lanseze aceasta experienta nici in Asia, nici in Europa. Motivul il constituie faptul ca negocierile trebuie purtate cu fiecare tara separat, dar ele reprezinta, cu exceptia Chinei, „piete mici" comparativ cu cea americana. In cazul acestor state, LG se loveste, la fel ca rivalii lui, de reticenta canalelor de televiziune in furnizarea acestor programe.
Citeste si Fin.ro!
Noul laptop de la MSI - creat special pentru jocuri... VIDEO! Facebook, un mare magazin online!...