Părinții sunt adevărații ghizi și ei trebuie să se gândească întotdeauna la structura copiilor lor, cu ce abilități native au venit aceștia pe lume, care sunt punctele slabe și punctele forte ale celor mici. Părinții sunt cei care trebuie să își descopere copiii și să îi antreneze, să îi ajute exact acolo unde ei sunt deja, nativ, foarte buni, a spus numerologul Corina Stratulat la Neatza cu Răzvan și Dani.
Doar așa, când părinții le descoperă celor mici abilitățile, ei îi pot canaliza în direcția potrivită atunci când sunt elevi, către științe umane sau reale, de exemplu.
Cum îi motivăm pe copii să învețe, în funcție de vibrația lor interioară. Ce spune numerologul Corina Stratulat
Pentru a calcula vibrația interioară a unui copil sau / și a unui adult, trebuie să ținem cont de ziua de naștere. Practic, din această zi de naștere reiese codul nostru numerologic și așa obținem o matriță numită matriță psiho-energo-informațională.
„Avem informații la nivel de psihic, cum comunică copilul emoțional, cum preia informații... Poate avem un copil cu înclinație către domeniul real, îi place să studieze, să cerceteze, sau un copil care vrea mai mult în zona de uman…”, a spus Corina Stratulat. „Dacă nu știm aceste informații despre ei, îți dai seama că putem să deteriorăm sau putem să stricăm un potențial nativ”.
Cum îi motivăm să învețe pe copiii care au vibrația interioară 1
Copiii născuți în ziua de 1, 10, 19 sau 28 au vibrația interioară 1. Ei vor să dovedească mereu că sunt numărul 1, vor competiție și nu este ceva greșit. Într-un joc, de exemplu, acești copii vor ieși cumva în evidență, vor dori să conducă și sunt stimulați deseori de concursuri, vor să aibă o competiție în clasă sau în grupul în care sunt, dar nu e o competiție nocivă.
Acești copii sunt motivați să obțină locul 1, un mic premiu, o recompensă sau măcar titulatura că sunt pe primul loc și atunci ei vor învăța pe brânci pentru asta.
Cum îi motivăm să învețe pe copiii care au vibrația interioară 2
Copiii născuți în ziua de 2, 11, 20 sau 29 au vibrația interioară 2. Sunt copii mai sensibili, timizi și au o formă de frică de singurătate. Ei nu vor să fie singuri, caută mereu să fie într-un grup ca să studieze, să învețe împreună sau dacă se poate, vor ca părinții să fie alături de ei. Părinții nu trebuie să le facă ei temele, dar ar fi bine să fie lângă ei atunci când se întâmplă asta pentru că cei mici se simt așa în siguranță, iar când au nevoie de ajutor, caută sprijin.
Copiii cu vibrația interioară 2 simt nevoia de o echipă, iar ei vor fi motivați să învețe dacă vor avea întotdeauna un suport, pe cineva cu care să facă această echipă.
Cum îi motivăm să învețe pe copiii care au vibrația interioară 3
Copiii născuți în ziua de 3, 12, 21 sau 30 au vibrația interioară 3. Sunt copii foarte curioși. În general, ei se descurcă la școală, se plictisesc, ce-i drept, dar acumulează foarte ușor și au o anumită istețime de a face asocieri între informații și cuvinte. Ideal ar fi, dar asta depinde și de vârsta copiilor, ca cei care au vibrația interioară 3 să învețe prin povești. Pentru că ei o imaginație bogată, este bine ca părinții sau cei apropiați să le povestească acele informații.
Teoria pură trebuie dusă într-o zonă de poveste, iar materiile trebuie diversificate – o oră învață la engleză, într-o altă oră învață la matematică și tot așa, e nevoie de diversitate astfel încât copiii cu vibrația interioară 3 să nu se plictisească.
Cum îi motivăm să învețe pe copiii care au vibrația interioară 4
Copiii născuți în ziua de 4, 13, 22 sau 31 au vibrația interioară 4. Ei sunt acei copii care au nevoie de puțină ordine în viața lor, de organizare, să știe exact care este programul lor.
„Să știe, măi, am venit de la școală, acum mănânc, mă odihnesc și apoi două ore stau și învăț. Și ei știu că după asta o să vină și timpul lor de joacă. Atunci când ei au claritatea asta, se conformează, dar nu poți să le schimbi, azi facem așa, mâine facem altcumva… Nu!”, a spus Corina Stratulat la Neatza cu Răzvan și Dani.
Cum îi motivăm să învețe pe copiii care au vibrația interioară 5
Copiii născuți în ziua de 5, 14 sau 23 au vibrația interioară 5. La copiii cu vibrația interioară 5 este puțin mai complicat pentru că ei sunt foarte jucăuși. Ei vor să fie liberi, se simt constrânși și îngrădiți de ideea de teme foarte multe, însă se pun cu burta pe carte dacă știu că vor primi joacă după aceea sau vor fi recompensați prin joacă.
Cum îi motivăm să învețe pe copiii care au vibrația interioară 6
Copiii născuți în ziua de 6, 15 sau 24 au vibrația interioară 6. Ei sunt copiii mai strângători și dacă au o pușculiță, spre exemplu, îi putem recompensa așa. Copiii strângători sunt foarte responsabili și îi interesează să câștige ceva, sunt atenți la a avea un beneficiu dacă tot au de învățat și de făcut teme.
Cum îi motivăm să învețe pe copiii care au vibrația interioară 7
Copiii născuți în ziua de 7, 16 sau 25 au vibrația interioară 7 și sunt mai introvertiți de fel.
„E destul de greu să le ajungi la suflețel, să înțelegi ce își doresc ei, aici este multă muncă de a-i observa. Știu că părinții care au copii cu 7 sunt destul de provocați pentru că chiar trebuie să aibă răbdare și timp ca să îi observe și să intre în lumea lor interioară, însă cu siguranță nu trebuie să forțați. Dacă copiii își găsesc o nișă a lor, un domeniu, acolo vor fi extraordinari, dar nicicum prin forțare”, a spus Corina Stratulat la Neatza cu Răzvan și Dani.
Cum îi motivăm să învețe pe copiii care au vibrația interioară 8
Copiii născuți în ziua de 8, 17 sau 26 au vibrația interioară 8. Pentru acești copii, chiar funcționează aprecierile și recunoașterea publică.
„Uite, când vin rudele, e bine să îți lauzi copilul >>Uite ce frumos a făcut la școală, ce a învățat!>>, așa este stimulat copilul, îl motivează foarte mult să învețe dacă primește această recunoaștere în public”, susține numerologul Corina Stratulat.
Cum îi motivăm să învețe pe copiii care au vibrația interioară 9
Copiii născuți în ziua de 9, 18 sau 27 au vibrația interioară 9. Sunt niște copii sensibili așa că au nevoie de un model, de un mentor și ar fi ideal ca unul dintre părinți sau dintre profesori să devină pentru ei acești mentori pe care îi vor urma.
„În momentul în care ei au un model, copiii tind către acest ideal, vor și ei să devină așa și devin foarte motivați”, a spus Corina Stratulat.