Programul competitiei este diferit pentru cele doua grupe in care se incadreaza masinile, "ante" si "post-belice".
Autovehiculele de epoca vor fi expuse sambata, incepand cu ora 10.00, in parcarea Baneasa Shopping City, urmand ca cele incadrate la grupa Classic sa porneasca pe traseul primei etape o ora mai tarziu.
Dupa revenirea la punctul de plecare, li se vor alatura vehiculele antebelice, intr-o etapa comuna (a doua etapa si ultima pentru vehiculele produse dupa 1945 si prima etapa si singura pentru cele produse inainte de 1945).
Startul se ia din acelasi loc, plecarea fiind planuita pentru ora 14.00. Automobilele participante sunt asteptate sa revina din cursa incepand cu ora 16.00, iar festivitatea de premiere va avea loc in jurul orei 17.00-17.30.
Asadar, punctele culminante ale zilei vor fi cele doua alinieri la start, prima de la ora 11.00 si a doua de la ora 14.00 (cand toate masinile inscrise vor fi prezente), urmate, bineinteles, de premierea castigatorilor.
Organizatorul competitiei este Compania Automobilia, care reia cu vehicule istorice, sub patronajul Automobil-Clubului Regal Roman (A.C.R.R.), un eveniment a carui unica editie a avut loc in urma cu 76 de ani.
In 1935, festivitatea de premiere a fost prezidata de MS Carol al II-lea. "Rallye Bucuresti" a fost inclus la acea vreme in seria de manifestari prilejuita de prima editie "Luna Bucurestilor".
Modelele Opel, cea mai numeroasa prezenta
Opel Rekord isi demonstreaza calitatile dinamice si in zilele noastre: nu mai putin de 3 modele reprezentand motorizarile de 1.700 cmc si 1.900 cmc au fost inscrise de proprietarii lor in competitie.
Tot la categoria "Classic" se vor lupta si doua modele Opel Commodore GS, din 1969, un coupe si o varianta berlina.
Opel Super Six din 1938 este reprezentantul marcii la grupa "Antebelica". Modelul concureaza impotriva a 7 alte echipaje, toate automobilele fiind produse inainte de anul 1945.