Iar cei care şi-au abandonat maşinile pe motiv că sunt înmatriculate în străinătate, deci sunt aproape intangibile, ar trebui să se gândească de două ori. Noua lege îi va ajuta şi în această privinţă pe edilii sătui să găsească rable părăsite la tot pasul.
Până acum, maşinile nu puteau fi ridicate decât după un an de când au fost abandonate de proprietar. Iar dacă erau înmatriculate în străinătate, erau aproape imposibil de ridicat.
Chiar şi aşa, în ultimii trei ani, aproape 3000 de maşini abandonate au fost ridicate dintr-un singur sector al Capitalei. Iar operaţiunea va continua.
Noua lege simplifică procedura de ridicare a mașinilor abandonate
Noua lege reduce termenul de ridicare la doar șase luni şi simplifică procedura în cazul în care maşina este înmatriculată în străinătate. După expirarea acestui termen, şoferul maşinii este notificat şi dacă nu răspunde, autovehiculul este ridicat. Din momentul în care ajunge în zona de depozitare, proprietarul are la dispoziţie 10 zile să îşi revendice maşina.
Veste neplăcută pentru cei cu mașini diesel și pe benzină. Se umblă la prețuri
Dacă proprietarul autovehicolului nu răspunde notificărilor venite din partea autorităților nici după ce mașina a fost ridicată, atunci aceasta trece în proprietatea autorităţilor locale. Este mai apoi fie scoasă la licitaţie sau vândută la fier vechi.
Poliţia Română cumpără peste 6.700 de maşini de la Dacia Renault, în cadrul unui contract de peste 483 de milioane de le... Bentley şi Aston Martin reduc locurile de muncă, din cauza impactului pandemiei de coronavirus asupra pieţei de lux...