În urma acordului, Makro va continua să desfăşoare activităţi pe piaţa din Brazilia, dar numai cu 24 de magazine, în cel mai bogat stat al acestei ţări, Sao Paulo.
Makro, care deţine magazinele braziliene prin intermediul companiei SHV Holdings, înregistrată în Olanda, nu a făcut public preţul tranzacţiei.
Carrefour a confirmat săptămâna trecută discuţiile pentru cumpărarea magazinelor, dar a negat informaţiile din presa braziliană potrivit cărora va cumpăra magazinele Makro din Brazilia pentru 1,2 miliarde de dolari.
Valoarea acordului va fi substanţial mai scăzută decât suma respectivă, a precizat retailerul francez.
Potrivit Makro, tranzacţia, care trebuie aprobată de autoritatea pentru concurenţă din Brazilia, CADE, are rolul să crească profitabilitatea afacerilor din Brazilia ale grupului.
Sursa : news.ro
Serviciile către companii au crescut cu 10,6% în 2019... Afacerile Zitec au crescut cu 34% în 2019, până la 7 milioane de euro, iar pentru acest an mizează pe dezvoltarea şi cre...