Criza a zdruncinat puternic multe dintre domeniile economice din Romania, insa sunt segmente in care climatul dificil s-a facut simtit doar prin reduceri ale cresterilor puternice inregistrate ani de-a randul. Este si cazul pietei de hrana si accesorii pentru animale, produse pe care romanii nu le-au taiat de pe lista de cheltuieli, de dragul necuvantatoarelor care ii inconjoara.
"In ciuda crizei, piata de profil nu a scazut, insa si-a temperat cresterile din anii anteriori, care se ridicau la 30%, ajungand in prezent la 8% pe an. Piata locala se ridica la 155 milioane de euro", a declarat Ionut Mares, manager de operatiuni in cadrul retelei Animax.
Reteaua Animax cuprinde 36 de petshop-uri si iti propune sa incheie acest an cu 40 de unitati. Mares a adaugat ca in cadrul magazinelor proprii valoare medie a bonului de casa per vizita se ridica la 38-39 de lei, iar jumatate din aceasta suma este alocata pentru mancare.
"Sunt circa 1,5 milioane de caini in mediul urban, una din patru familii are un caine. Stapanii acestor animale le considera ca niste copii si nu au renuntat sa cumpere hrana si accesorii, in ciuda crizei economice", a adaugat Mares.
Citeşte AICI continuarea articolului!
Black Friday 2013: prima retrospectiva a "evenimentului de shopping" al anului... 30.000 de produse de la 100 de branduri sport premium, disponibile pentru 50 de sporturi, vor fi la REDUCERI de -40% pan...