”În contextul problemelor apărute cu principalul furnizor de apă caldă şi încălzire în sistem centralizat, dar şi inerentelor dezavantaje ale unui stoc învechit de locuinţe, cererea în Bucureşti pentru apartamente noi este în creştere. Ştirea despre falimentul RADET probabil va genera o cerere clară pentru noile ansambluri care au finalizat apartamente în această toamnă”, spune Dora Pătraşcu, PR Manager Salonul Imobiliar Bucureşti.
În timp ce, pentru mileniali, sunt importante design-ul şi stilul de viaţă sănătos, pentru generaţia Z (tinerii născuţi după 2000, care intră acum pe piaţa forţei de muncă) contează conectivitatea şi flexibilitatea.
Astfel, printre principalele criterii de selecţie a noilor proprietăţi sunt o zonă bine deservită de mijloace de transport în comun şi accesul facil la numeroase facilităţi – zone verzi, şcoli, spitale, pieţe şi magazine. Totodată, contează o arhitectură contemporană şi design funcţional, cu apartamente compartimentate eficient şi spaţii de depozitare suficiente.
În plus, tinerii sunt dispuşi să investească în achiziţia unui nou apartament, dacă respectiva proprietate poate fi mai apoi revândută uşor, în cazul în care proprietarii decid să se mute într-un alt oraş.
Salonul Imobiliar Bucureşti a ajuns la a şaptea ediţie, devenind cel mai mare târg de profil, cu o ofertă de peste 10.000 de apartamente. La această ediţie, preţul celui mai accesibil apartament pleacă de la 35.500 euro pentru o garsonieră, în timp ce segmentul de lux este prezent cu oferte de apartamente şi penthouse-uri în zona centrală şi de nord, ce ajung până la 1 milion euro.
Sursa : news.ro
Indicele ROBOR la 3 luni a stagnat la 2,97%, a şasea oară consecutiv... Isărescu: Trebuie găsită o formulă de compromis între ciclul economic şi ciclul politic...