"Ar fi o distorsionare a concurentei. Daca vom permite ca Facebook si Twitter sa fie citate in direct, vom deschide Cutia Pandorei - alte retele de socializare vor depune plangeri si vor spune: De ce nu noi?", a adaugat Kelly.
CSA a considerat ca "trimiterea telespectatorilor si a ascultatorilor catre pagina online a emisiunii de pe o retea de socializare, fara a cita acea retea de socializare, prezinta un caracter informativ". "In schimb, trimiterea telespectatorilor si a ascultatorilor catre acea pagina, mentionand reteaua de socializare pe care aceasta a fost creata, are un caracter publicitar", care contravine decretului din martie 1992, care "interzice publicitatea clandestina".
In urma acestei decizii, criticile au aparut imediat in blogosfera. Bloggerul Matthew Fraser atribuie noile restrictii traditionalei politici franceze de protectionism, care se manifesta mai ales atunci cand este vorba de "raspandirea" culturii americane.
In 2003, Franta a interzis utilizarea cuvantului "e-mail" in toate documentele si publicatiile guvernamentale.