In ultimele luni, muncitorii au lucrat la prevenirea surparii malurilor, dar nu au facut nimic pentru a nu mai cadea bolovani de pe versant. Cu cateva zile inainte de inaugurare, asfaltul s-a surpat. Mai mult, oamenii risca sa fie accidentati de pietrele care se desprind si pica de pe munte.
Cu o lungime de 16 kilometri, Transbucegi abia permite sa incapa doua masini, iar asta il face si mai periculos, mai ales in zona de urcus, unde serpuieste pe marginea prapastiei. Pe alocuri, e necesar ca soferii sa stationeze pentru a da prioritate celor care urca.
Autocarele si masinile de peste 7,5 tone nu vor avea acces, din cauza caii de mers mult prea inguste, care masoara intre 4 si 5,5 metri.
Reabilitarea a inceput in 2010, cu termen de finalizare de trei ani. Drumul a fost asfaltat din banii Ministerului Dezvoltarii si Consiliilor Judetene Dambovita si Prahova si costat peste 50 de milioane de lei.