Scarlett Johansson este imaginea brandului Mango. Ea a pasit pe urmele Penelopei Cruz si se pare ca a facut-o destul de bine. Mango a realizat cu cateva zile in urma cea de a doua campanie, insistand pe senzualitatea debordanta a lui Scarlertt.
Tunsa scurt si mai blonda decat in realitate, Scarlett Johansson a dat inca o data tot ce are mai bun in ea, transformand purtatul hainelor intr-o adevarata lectie de feminitate. Si asta cu atat mai mult cu cat tinutele prezentate in aceasta a doua campanie sunt casual si se adreseaza oricarei femei cu venituri medii. Din pacate insa, sexualitatea lui Scarlett nu este si ea de vanzare.
Tunsa scurt si mai blonda decat in realitate, Scarlett Johansson a dat inca o data tot ce are mai bun in ea, transformand purtatul hainelor intr-o adevarata lectie de feminitate. Si asta cu atat mai mult cu cat tinutele prezentate in aceasta a doua campanie sunt casual si se adreseaza oricarei femei cu venituri medii. Din pacate insa, sexualitatea lui Scarlett nu este si ea de vanzare.
Sursa foto: www.heymanhustle.craveonline.com