Observator 16, precum si ambele intervale de difuzare "Mireasa pentru fiul meu" au surclasat si ele competitia la nivelul targetului comercial, 18-49 urban. Remiza Romania - Slovacia, transmisã in direct, miercuri, de Antena 1 s-a clasat in topul audientelor la nivelul targetului urban, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Tot mai multi romani urmaresc zi de zi productiile Antenei 1, postul din Baneasa cucerind clasamentul de audienta la nivelul intregii zile. Astfel, Antena 1 a inregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 2.8% si o cota de piata de 15.1% pe targetul all urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda. Si in Prime Time, Antena 1 si-a adjudecat prima pozitie in clasamentul de audienta, la nivelul aceluiasi target, all urban.
Romanii au urmarit, miercuri seara, cu sufletul la gura ultima verificare a bãietilor lui Victor Piturca inainte de dubla de foc cu Ungaria si Turcia, meciuri decisive pentru calificarea la barajul Campionatului Mondial din 2014. Astfel, confruntarea Romania – Slovacia s-a impus ca lider detasat de audienta la nivelul targetului all urban, cu un rating mediu de 8.7% si 21.6% cota de piata. Locul secund a fost ocupat de Pro Tv, care in acelasi interval orar, 20:56 – 22:56, si la nivelul aceluiasi target, urban, a inregistrat un rating mediu de doar 6.4% si 15.8% cota de piata.
In minutul de aur, atins la 22:54, peste 2 079 000 de telespectatori la nivel national ii urmareau pe elevii lui Piturca, in speranta ca acestia vor obtine victoria mult dorita.