Astfel, pe 14 iunie, Antena 1 s-a impus ca lider detaşat de audiență pe parcursul întregii zile (02:00-26:00), pe toate categoriile de vârstă. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a înregistrat o medie de audiență de 3.6 puncte de rating și 28.6% cotă de piață, în timp ce Pro TV înregistra o medie de 2.4 puncte de rating și 18.7% cotă de piață. Ierarhia se pãstreazã şi în rândul publicului din mediul urban, dar şi la nivelul întregii ţãri.
Antena 1, lider incontestabil de audienţă, pe 14 iunie
Antena 1 a fost lider absolut de audiență în Prime-Time (19.00-23.00), la fel, pe toate categoriile de public. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a înregistrat o medie de audiență de 9.2 puncte de rating și o cotă de piață de 34.8 procente, dublu faţă de Pro TV, ce înregistra o medie de 4.7 puncte de rating și 17.7% cota de piață. Şi de această dată, ierarhia se pãstreazã şi în rândul publicului din mediul urban, dar şi la nivel naţional.
Ieri, telespectatorii au fost cu ochii pe confruntarea de la Chefi la cuţite. Emisiunea a fost lider detașat de piață cu aproape 2,3 milioane de români, ce au privit emisiunea în minutul de maximă audiență de la 21.45 Telespectatorii Antena 1 au avut parte de o nouă ediție tensionată și surprinzătoare, în prima parte a semifinalei din sezonului 9. Astfel, cel mai iubit show culinar s-a clasat ca lider absolut de audiență pe toate categoriile de public.
Ziua bună s-a cunoscut încă de dimineaţă. Super Neatza cu Răzvan şi Dani a înregistrat, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, o medie de audiență de 2.3 puncte de rating și o cotă de piață de 26.4 procente, impunându-se ca lider de audienţă. Observator 12 a fost şi el prima opţiune a publicului comercial, dar şi la nivel urban. Jurnalul prezentat de Olivia Păunescu, Andreea Ţopan şi Bogdan Alecsandru a înregistrat o medie de audiență de 2.3 puncte de rating și o cotă de piață de 22.6 procente, în timp ce programul oferit atunci de Pro TV înregistra o medie de 1.7 puncte de rating și 17% cota de piață. Cea mai nouă ediţie Mireasa, difuzată ieri la Antena 1 s-a impus ca lider de audientă, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cu o medie de audiență de 2.1 puncte de rating și o cotă de piață de 21.4 procente, în timp ce programul oferit atunci de Pro TV înregistra o medie de 1.5 puncte de rating și 15.1% cota de piață. Cea mai nouă ediţie Acces Direct a fost şi ea prima opţiune a telespectatorilor, la nivelul tuturor categoriilor de public. Emisiunea prezentată de Mirela Vaida a înregistrat, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, o medie de audiență de 2.8 puncte de rating și o cotă de piață de 19.4 procente, ierarhia păstrându-se la nivelul tuturor targeturilor.
Citește și: Super Neatza cu Răzvan şi Dani, record de audienţă în acest sezon
Cele mai importante ştiri ale zilei, prezentate de Alessandra Stoicescu în cadrul Observator 19 au condus clasamentul audienţelor, la nivelul tuturor categoriilor de public. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri, in întervalul 18:58 – 19:44 pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, o medie de audiență de 4.8 puncte de rating și o cotă de piață de 26.3 procente, în timp ce programul oferit atunci de Pro TV înregistra o medie de 3.2 puncte de rating şi 17.5% cota de piată. Ierarhia se păstrează şi la nivelului publicului urban şi naţional. Observator 16, Observator 23, rubrica Sport, Jurnal de Asia, dar şi Legendele, cu Dan Negru au condus detaşat ieri clasamentul de audienţă.
Sursa:Kantar Media | |
Copyright:ARMADATA S.R.L. | |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group | |
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National | |
Perioada 14 iunie 2021 | |