Prima ediţie a noului sezon “Acces Direct”, care a debutat luni, 1 septembrie, a fost lider incontestabil de audienţă pe toate segmentele de public. Cei mai mulţi români au aşteptat nerăbdători revenirea Simonei Gherghe şi a celor mai tari exclusivităţi.
În minutul de maximă audienţă al emisiunii, atins la 18.48, Antena 1 obţinea pe publicul din mediul urban un vârf de audienţă de 7,2 puncte de rating şi 25,6 procente din cota piaţă, în vreme ce următorul clasat, Pro Tv, obţinea tot atunci numai 4 puncte de rating şi 14,3 % cota de piaţă.
Românii au preferat să urmărească “Acces Direct”, astfel că emisiunea prezentată de Simona Gherghe a fost lider absolut de audienţă la început de sezon, în intervalul orar 16.57 – 19.00. Pentru prima dată de când au îngenuncheat unul în faţa celuilalt, Andreea Mantea şi alesul ei, Cristi, au venit luni în platoul “Acces Direct”, iar Andreea Bălan a făcut dezvăluiri despre viaţa sa personală.
Aşa se face că la nivelul publicului din mediul urban Antena 1 a fost lider cu 5,3 puncte de rating şi 20,9 procente din cota de piaţă, pe locul al doilea clasându-se Pro Tv cu 4 puncte de rating şi 15,7 % cota de piaţă. Pe publicul din mediul comercial cu vârste curpinse între 18 şi 49 de ani, Antena 1 a condus cu o medie de 4,4 puncte de rating şi 22,4 % cota de piaţă, în vreme ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu o medie de 4 puncte de rating şi 20,3 % cota de piaţă. Antena 1 a fost lider şi la nivelul întregii populaţii a ţării, cu o medie de 4,4 puncte de rating şi 19,9 % cota de piaţă, urmată de Pro Tv cu 3,3 puncte de rating şi 15 procente din cota de piaţă.