- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Prima ediție a emisiunii „Acces direct” s-a situat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor din toate categoriile de public, în timp ce „Un show păcătos” a fost preferata publicului din mediul urban cu vârste cuprinde între 18-49 de ani.
Ediția „Acces direct” difuzată între 16.57-18.58 a fost lider de audiență pe toate targeturile.
La nivelul întregului public din mediul urban, Antena 1 s-a situat pe poziția fruntașă cu o medie de 4,4 puncte de rating și 16,6% cotă de piață, în timp ce ProTV s-a situat pe locul al doilea cu 3,7 puncte de rating și 13,9% cotă de piață.
Acces direct rămâne lider și la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, precum și la nivelul întregului public din România.
Audiențele înregistrate de „Un show păcătos” arată că telespectatorii din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani au așteptat întoarcerea emisiunii din vacanță. Așa se face că pe acest segment de public, emisiunea difuzată între 23.29-00.57 a fost lider de audiență cu o medie de 3,3 puncte de rating și 14,6% cotă de piață, în timp ce Pro Tv s-a clasat pe locul al treilea, după Kanal D cu 1,8 puncte de rating și 8,1% cotă de piață
Antena 1 a fost cel mai urmărit post Tv pe parcursul întregii zile, astfel că media de audiență pe înreaga zi a fost pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani de 2,6 puncte de rating și 17% cotă de piață, în timp ce media ProTv a fost de 2,3 puncte de rating și 15,1% cotă de piață.
Antena 1 este lider la nivelul întregii zile și pe întreg publicul din mediul urban, dar și la nivelul întregului public din România.
Sursa:Kantar Media | |
Copyright:ARMADATA S.R.L. | |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group | |
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National | |
Perioada 31 august 2015 |