Tot mai multi romani urmaresc zi de zi productiile Antenei 1, postul din Baneasa cucerind clasamentul de audienta la nivelul intregii zile. Astfel, Antena 1 a inregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 2.7 % si o cota de piata de 17% pe targetul comercial al statiei 18-49 urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda.
Unul dintre cele mai puternice branduri in randul jurnalelor de stiri din Romania, Observatorul si-a adjudecat si el prima pozitie in clasamentul audientelor. Aproape 700 000 de telespectatori la nivel urban au urmarit cu interes stirile prezentate de Andreea Berecleanu, Observator 19 impunandu-se ca lider pe targetul comercial al statiei, 18-49 urban, cu 5% rating si o cota de piata de 22%.
Deja a devenit o obisnuinta ca Acces Direct sa isi adjudece prima pozitie in clasament, iar ziua de vineri nu a facut exceptie. Emisiunea prezentata de Simona Gherghe a adus in fata micilor ecrane aproape de doua ori mai multi telespectatori decat principalul competitor, Pro Tv. Astfel, Acces Direct a inregistrat ieri 4.1% rating si 21.4% cota de piata la nivelul targetului comercial 18-49 urban, in vreme ce Pro Tv atingea abia 2.7% rating si 14.2% cota de piata. In minutul de aur, 17:57, emisiunea Simonei Gherghe era urmarita de 754 000 de telespectatori, de aproape patru ori mai multi fata de cei care urmareau atunci Happy Hour.
Observatorul diminetii, Observator 13, Observator 16 precum si ambele intervale de difuzare Mireasa pentru fiul meu au fost si ele prima optiune a celor mai multi telespectatori din randul targetului comercial al statiei, 18-49 urban.
Sursa:Kantar Media |
|
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
|
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group | |
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 U si All Urban | |
Perioada 28 Iunie 2013 |
|
Lora, mesaj emotionant pentru toti concurentii Next Star... Ramona Badescu promoveaza o regiune din Italia in Romania...