Un constant ocupant al pozitiei de lider de piata, Mireasa pentru fiul meu a inregistrat si luna trecuta cifre de audienta importante, reusind sa obtina cu editia de dupa amiaza, difuzata de luni pana vineri, un procent de leadership de 100% la nivelul targetului all urban si de 91% la nivelul targetului comercial al statiei, 15-54 urban. Editiile lunii mai au condus clasamentele de audienta intr-o proportie impresionanta, procentul general de leadership al Mireasa pentru fiul meu la nivel urban fiind de 83%.
Difuzat in doua sloturi orare de luni pana sambata, reality showul a facut performanta in ceea ce priveste audienta pentru fiecare dintre intervalele de difuzare. Astfel, in luna mai, la nivelul targetului all urban, editiile matinale difuzate de luni pana vineri au inregistrat un procent de leadership de 71%, editiile de sambata de la ora 14.00 de 75%, iar cele de sambata de la ora 17.00 de 50%.
Si luna iunie a inceput in forta pentru Mireasa pentru fiul meu, toate cele sase editii difuzate impunandu-se lider de piata la nivelul targetului all urban.
Sursa: Kantar Media