Antena Căutare

Dan Capatos, fruntas in clasamentul audientelor

Martea aceasta, pacatosii nocturni de la Antena 1 au invins din nou concurenta, oferindu-le telespectatorilor subiecte savuroase, dezvaluiri de senzatie si discutii aprinse. Alaturi de Dan Capatos au venit ieri in platoul emisiunii Daniel Buzdugan si Mihai Morar care pun la cale cel mai mare karaoke din Romania, vineri, in Timisoara.

Tot in aceasta editie, Oana Zavoranu a vorbit despre copilaria sa, despre relatia cu tatal sau si povestea incredibila de viata a celui pe care il considera ingerul sau pazitor. Vedeta a dezvaluit telespectatorilor mai multe informatii din acea perioada cand tatal sau se afla in arest. Cei de acasa au ramas si ieri alaturi de "Un show pacatos", emisiunea impunandu-se lider de piata la nivelul targeturilor all urban, 15-54 urban si 18+ urban. Tot martea aceasta, cele doua editii "Mireasa pentru fiul meu" si Observatorul orei 16 s-au clasat pe primul loc in topul preferintelor telespectatorilor.

Astfel, "Un show pacatos" s-a impus lider de piata la nivelul targetului comercial al postului Antena 1, 15-54 urban, inregistrand un rating mediu de 2,8 procente si o cota de piata de 14,9 %, pe locul secund clasandu-se Pro TV cu 2,5% rating si 13,1% share. Emisiunea moderata de Dan Capatos s-a situat pe primul loc si la nivelul targetului all urban cu 2,5% rating si 12,8% cota de piata.

Un frecvent ocupant al pozitiei de lider de piata, reality-showul "Mireasa pentru fiul meu" a invins din nou concurenta cu ambele editii difuzate ieri. In slotul editiei de dimineata, "Mireasa pentru fiul meu" a inregistrat la nivelul targetului all urban 1,6% rating si 11,8% share, cea de-a doua pozitie in clasamentul audientelor fiind ocupata de Antena 3 cu 1,4 procente rating si 10,8% share.

In slotul de difuzare al editiei de dupa amiaza, 13:59-16:00, Antena 1 s-a impus din nou lider de piata cu "Mireasa pentru fiul meu" atat la nivelul targetului comercial, 15-54 urban, cat si la nivelul publicului din mediul urban. Cu 3,2 % rating si 15,8% share, emisiunea moderata de Mirela Boureanu Vaida s-a situat pe prima pozitie in top la nivelul targetului all urban, locul secund fiind ocupat de Pro TV care a inregistrat doar 1,9 procente rating si 9,4% share.

Si Observatorul orei 16, prezentat de Oana Frigescu, a condus ieri clasamentul de audienta la nivelul targetului comercial al postului Antena 1, 15-54 urban.

De mai bine de 18 ani, Antena 1 este unul dintre cei mai importanti competitori pe piata media din Romania, statut castigat prin respectul pentru telespectatorii pe care i-a tinut mereu aproape. Cu o echipa de oameni deosebiti in spatele camerelor, cu vedete indragite si formate de succes, Antena 1 isi mentine pozitia de lider in programe de divertisment, dand viata spectacolului si oferind inspiratie pentru milioane de telespectatori. Antena 1 face parte din cel mai important grup de media romanesc, dezvoltat organic din resurse proprii, pentru care performanta ramane o valoare constanta.

Sursa: Kantar Media

GSP TV, pe primul loc in topul posturilor de sport cu meciul “U Cluj-Vointa Sibiu”... Adrenalina atinge cote maxime la „Burlacul”. Uite unde le duce Sergiu pe fete!...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 3: Steak de vită cu sos de parmezan cu trufe
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 3: Steak de vită cu sos de parmezan cu trufe Marti, 16.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x