Tot in aceasta editie, Oana Zavoranu a vorbit despre copilaria sa, despre relatia cu tatal sau si povestea incredibila de viata a celui pe care il considera ingerul sau pazitor. Vedeta a dezvaluit telespectatorilor mai multe informatii din acea perioada cand tatal sau se afla in arest. Cei de acasa au ramas si ieri alaturi de "Un show pacatos", emisiunea impunandu-se lider de piata la nivelul targeturilor all urban, 15-54 urban si 18+ urban. Tot martea aceasta, cele doua editii "Mireasa pentru fiul meu" si Observatorul orei 16 s-au clasat pe primul loc in topul preferintelor telespectatorilor.
Astfel, "Un show pacatos" s-a impus lider de piata la nivelul targetului comercial al postului Antena 1, 15-54 urban, inregistrand un rating mediu de 2,8 procente si o cota de piata de 14,9 %, pe locul secund clasandu-se Pro TV cu 2,5% rating si 13,1% share. Emisiunea moderata de Dan Capatos s-a situat pe primul loc si la nivelul targetului all urban cu 2,5% rating si 12,8% cota de piata.
Un frecvent ocupant al pozitiei de lider de piata, reality-showul "Mireasa pentru fiul meu" a invins din nou concurenta cu ambele editii difuzate ieri. In slotul editiei de dimineata, "Mireasa pentru fiul meu" a inregistrat la nivelul targetului all urban 1,6% rating si 11,8% share, cea de-a doua pozitie in clasamentul audientelor fiind ocupata de Antena 3 cu 1,4 procente rating si 10,8% share.
In slotul de difuzare al editiei de dupa amiaza, 13:59-16:00, Antena 1 s-a impus din nou lider de piata cu "Mireasa pentru fiul meu" atat la nivelul targetului comercial, 15-54 urban, cat si la nivelul publicului din mediul urban. Cu 3,2 % rating si 15,8% share, emisiunea moderata de Mirela Boureanu Vaida s-a situat pe prima pozitie in top la nivelul targetului all urban, locul secund fiind ocupat de Pro TV care a inregistrat doar 1,9 procente rating si 9,4% share.
Si Observatorul orei 16, prezentat de Oana Frigescu, a condus ieri clasamentul de audienta la nivelul targetului comercial al postului Antena 1, 15-54 urban.
De mai bine de 18 ani, Antena 1 este unul dintre cei mai importanti competitori pe piata media din Romania, statut castigat prin respectul pentru telespectatorii pe care i-a tinut mereu aproape. Cu o echipa de oameni deosebiti in spatele camerelor, cu vedete indragite si formate de succes, Antena 1 isi mentine pozitia de lider in programe de divertisment, dand viata spectacolului si oferind inspiratie pentru milioane de telespectatori. Antena 1 face parte din cel mai important grup de media romanesc, dezvoltat organic din resurse proprii, pentru care performanta ramane o valoare constanta.
Sursa: Kantar Media
GSP TV, pe primul loc in topul posturilor de sport cu meciul “U Cluj-Vointa Sibiu”... Adrenalina atinge cote maxime la „Burlacul”. Uite unde le duce Sergiu pe fete!...