- Serialul "Ana, Mi-ai fost scrisă în ADN" are premiera pe 9 ianuarie. Sezonul 2 "Iubire cu parfum de lavandă" revine din 10 ianuarie! Rămâi pe Antena 1
- MAREA PREMIERĂ POWER COUPLE, SEZONUL 1! Vezi cele mai noi episoade din 13 ianuarie, de la 20:30, numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
La cererea fanilor care isi doreau mai mult show, cele doua editii de sambata si duminica se contopesc intr-un spectacol cu mai multa muzica, momente inedite, reactii neasteptate si emotii la puterea X, difuzat incepand din aceasta saptamana, sambata, de la 20.20, numai pe Antena 1.
X Factor, show-ul de televiziune care a scris istorie, a debutat weekend-ul acesta la Antena 1, cu doua editii spectaculoase care au atins cote de piata de peste 28 de procente la nivelul targetului comercial 15-54 urban. Telespectatorii au putut urmari in primele doua editii imagini de la auditiile din Bucuresti si Timisoara si au putut afla care sunt concurentii de pana acum care s-au calificat in etapa urmatoare a show-ului. Celor care au urmarit primele doua editii X Factor in fata televizorului li se adauga si cei care au urmarit emisiunea online.5.074 de vizitatori unici au vazut primul episod X Factor live, pe site-ul emisiunii, in vreme ce a doua editie, difuzata duminica, a fost urmarita de 6.096 de vizitatori unici.
Foarte activi pe site-ul show-ului: www.xfactor.a1.ro, dar mai ales pe pagina de Facebook: http://www.facebook.com/xfactor.romania, fanii X Factor si-au exprimat dorinta de a avea un show mai lung, iar Antena 1 le va oferi de la urmatoarea editie peste doua ore de emisie. Pagina de Facebook a adunat in primele doua zile de la lansarea show-ului peste 2.000 de fani, ceea ce inseamna o crestere de aproape 10 ori mai mare fata de weekendul anterior.
In ultima luna, numarul fanilor a crescut cu 35.5 %, pagina de Facebook X Factor insumand acum un total de 26.107.
Fara bariere de varsta sau stil, << X Factor>> a rasturnat audientele din intreaga lume, bucurandu-se de o incredibila popularitate in randul telespectatorilor. Pe langa oportunitatea de a-si schimba vietile, de a deveni cei mai cunoscuti artisti ai momentului si de a-si face vocea auzita, participantii au si o miza materiala pentru care pot lupta: 200.000 de euro, cel mai mare premiu din istoria show-urilor de televiziune din Romania, oferit de Orange.