Perfectionist pana la cele mai mici detalii, Dan Negru a supravegheat indeaproape desfasurarea proiectului. Astfel, doar pentru decorul emisiunii s-au cheltuit peste jumatate de milion de euro, fara a mai pune la socoteala recuzita.
Inspirat din decorul emisiunii „Minute to win it", echipa de productie a respectat in detaliu amenajarea platoului. Probele fiind dintre cele mai variate, concurentii aveau nevoie de spatiu pentru a se putea desfasura in voie,asa ca producatorii nu au facut rabat de la calitate si au ales un platou foarte mare si spectaculos.
Pentru a castiga marele premiu, concurentii vor trebui sa depaseasca 10 probe in care vor fi folosite exclusiv obiecte de uz casnic.
Telespectatorii pot urmari evolutia celor mai indemanatici romani la "Castigi in 60 de secunde", incepand cu 5 aprilie, la Antena 1, de la 20.20.
La mai putin de un an de la lansarea in Statele Unite, Antena 1 le aduce romanilor cel mai tare gameshow din lume: „Minute to win it". Difuzat in SUA de NBC, „Minute to win it" este un concurs incitant, cu probe ingenioase, amuzante si, cel mai important, contracronometru. Participantii sunt oameni obisnuiti care concureaza individual si care se lupta doar cu propriile limite si cu timpul.