- Liga Națiunilor: România vs. Kosovo se vede vineri, 15 noiembrie, de la 21:45, pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite începe din 17 noiembrie, numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
Nici nu a început grilă de toamna, care va rezerva numeroase surprize telespectatoarelor, că Happy Channel este din nou în topul celor mai urmărite televiziuni. Cele mai spectaculoase seriale, telenovelele care au cucerit deja inimile publicului, emisiunea cu mare popularitate “Happy Day” sunt secretul creşterilor importante de audienţă ale postului.
Astfel, luni, în cel mai urmărit interval orar al zilei, 19,00 – 23,00, postul Intact Media Group dedicat femeilor s-a situat pe locul al patrulea în clasamentul tuturor televiziunilor, imediat după televiziunile generaliste, pe targetul 18 – 49 Urban. Peste 40 000 de telespectatori din acest public au urmărit emisiunile transmise de Happy Channel. De asemenea, postul a ocupat aceeaşi poziţie, în topul tuturor televiziunilor, pe targetul femeilor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.
Pe intervalul difuzării “Prizonieră dragostei”, Happy Channel a fost, de asemenea, pe locul al patrulea, pe targetul 18 – 49 Urban. Telenovela a fost urmărită de 84 000 de telespectatori, postul aflându-se la o zecime de punct de rating faţă de ocupantul locului al treilea, Kanal D. Pe acelaşi interval orar, principalul post concurent, Acasă TV, a avut de două ori mai puţini telespectatori.
Elif, telenovela fenomen, a adus, de asemenea, Happy Channel, pe locul al patrulea în clasamentul tuturor televiziunilor, pe targetul femeilor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. În medie, 36 000 de telespectatoare au urmărit această celebră producţie. Spre comparaţie, pe acelaşi interval orar şi pe acelaşi target, Acasă TV s-a clasat pe locul al optulea, fiind urmărită, în medie, de 17 000 de telespectatoare.
Sursa: Kantar Media
Target: 18 – 49 Urban; 18 – 49 Femei Urban