Luna septembrie a însemnat pentru editiile Observator și emisiunea „Mireasă pentru fiul meu” cifre impresionante la nivel de leadership.
Fie că e vorba despre Observatorul dimineții, de Observatorul de la ora 13.00 sau Observatorul de la ora 16.00, toate cele 3 editii se impun ca lider detasat de audiență pe segmentul lor orar. Așa se face că Observatorul dimineții are pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani un leadership de 95% obținând o audiență medie pe toată luna septembrie de 2,9 puncte de rating și 31,9% cotă de piață, urmată de Pro Tv cu 2 puncte de rating și 21,9% cota de piață.
La nivelul întregului public din mediul urban, leadershipul obtinut de Observatorul dimineații este pe luna septembrie de 82 procente, Antena 1 înregistrând o audiență medie de 2,8 puncte de rating și 24,9% cotă de piață, în timp ce Pro Tv înregistrează 2,3puncte de rating și 20,8% cotă de piață.
Observatorul de la ora 13.00 înregistrează pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani un leadership de 90% obținând o audiență medie pe toată luna septembrie de 2,4 puncte de rating și 18 % cotă de piață, urmată de Pro Tv cu 1,6 puncte de rating și 11,9% cota de piață.
La nivelul întregului public din mediul urban, leadershipul obtinut de Observatorul de la ora 13.00 pe luna septembrie este de 100%, Antena 1 înregistrând o audiență medie de 3,1 puncte de rating și 17,1% cotă de piață, în timp ce Pro Tv înregistrează 2 puncte de rating și 10,9% cotă de piață.
Și Observatorul de la ora 16.00 înregistrează cifre impresionante la nivel de leadership. La nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Observatorul de la ora 16.00 are un leadership de 83% obținând o audiență medie pe toată luna septembrie de 3,1 puncte de rating și 18,6 % cotă de piață, în timp ce ProTv înregistrează 1,9 puncte de rating și 11,7% cota de piață.
La nivelul întregului public din mediul urban, leadershipul obtinut de Observatorul de la ora 16.00 pe luna septembrie este de 90%, Antena 1 înregistrând o audiență medie de 3,6 puncte de rating și 16,1% cotă de piață, în timp ce Pro Tv înregistrează 2,3 puncte de rating și 10,3% cotă de piață.
Ambele ediții ale emisiunii „Mireasă pentru fiul meu” difuzate de Antena 1 de două ori pe zi, de luni până vineri nu au rival.
Prima ediție a zilei a emisiunii „Mireasă pentru fiul meu”, difuzata între 12.00-13.00 înregistrează pe luna septembrie, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani un leadership de 100%, obținând o audiență medie de 2 puncte de rating și 16,9% cotă de piață.
Si la nivelul întregului public din mediul urban editia de dimineață a emisiunii „Mireasă pentru fiul meu” înregistrează pe luna septembrie o audiență medie de 2,2 puncte de rating și 14,6% cotă de piață, în timp ce ProTv nu se află în top 3 audiențe.
Ediția de prânz a emisiunii „Mireasă pentru fiul meu” (difuzată între 14.00-16.00) nu are nici ea rival, obtinând pe luna septembrie un leadership de 95% la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vîrste cuprinse între 18-49 de ani cu o audiență medie de 2,8 puncte de rating și 18,4% cotă de piață, iar ProTv clasându-se pe locul al doilea cu 1,5 puncte de rating și 9,9% cotă de piață.
Pro Tv nu prinde nici de această dată podiumul, Antena 1 fiind lider în proporție de 100% la nivelul întregului public din mediul urban, cu o audiență medie pe luna septembrie de 3 puncte de rating și 14,6% cotă de piață.
Sursa: Kantar Media | |
Copyright:ARMADATA SRL | |
Septembrie 2014 |
Rafaelo Varga iubește muzica si pe Andreea Berecleanu. A învățat să se exprime corect de la Observator... Chef Florin Dumitrescu anunță PRIMUL ELIMINAT din competiție!...