Antena Căutare

Mirela Boureanu Vaida, in cautarea masinii perfecte pentru turul Europei!

Frumoasa prezentatoare a reality-showului “Mireasa pentru fiul meu”, Mirela Boureanu Vaida se afla in negocieri intense cu sotul sau pentru achizitionarea unei masini de familie. Desi parerile sunt impartite cu privire la masina perfecta, destinatia ei este insa certa: la vara, cei doi si-au propus sa faca un tur al Europei fara a avea un plan bine definit, ghidandu-se doar dupa o harta si dupa preferintele spontane.

Mirela Boureanu Vaida este in cautarea masinii perfecte de familie! Desi are o imagine asupra noului automobil, frumoasa prezentatoare inca negociaza cu sotul sau. Culoarea este unul dintre subiectele de discutie, Mirela dorindu-si un rosu sau albastru electric, iar sotul sau optand pentru negru fumuriu. Desi nu au ajuns la un conses si masina perfecta inca isi asteapta proprietarii, frumoasa prezentatoare spera ca pana la vara sa poata avea automobilul la care a vistat, pentru a face un tur al Europei, fara destinatie precisa, alaturi de sotul sau.

Mirela Boureanu Vaida prezinta la Antena 1 reality-showul "Mireasa pentru fiul meu", emisiune difuzata de luni pana vineri in doua intervale orare, de la 10:50 si de la ora 14:00, urmand ca sambata, telespectatorii sa revada concurentii lor preferati si in cadrul editiilor de gala, difuzate de la ora 14:00 si de la ora 17:00. Inca din primele zile de difuzare, reality-showul a reusit sa aduca in casele romanilor emotie, suspans si momente inedite, iar telespectatorii au ramas in fata micilor ecrane, fapt confirmat si de cifrele de audienta.

Ieri, 10 noiembrie, "Mireasa pentru fiul meu" s-a situat pe primul loc in clasamentul audientelor, pe ambele intervale orare de difuzare.

La nivelul target-ului 15-54 urban, emisiunea a fost leader de piata in slotul 10.47 - 11.05, cu un rating de 1.5 % si o cota de piata de 15.4 %. Pe locul doi, s-a clasat postul Realitatea TV cu 0.7 % rating si 7.5 % share, urmat de Pro TV care a inregistrat 0.7 procente rating si 7.2 % cota de piata.

Articolul continuă după reclamă

"Mireasa pentru fiul meu" a fost lider de piata si in cel de-al doilea interval orar de difuzare, 13.59 - 16.00, inregistrand la nivelul targetului 15-54 urban un rating de 1.7 % si 14.5 % share. A doua pozitie in clasamentul audientelor a fost ocupata de postul Pro TV cu 1.1 % rating si 9 % cota de piata. Pe locul trei s-a situat Kanal D cu 0.8 procente rating si 7 % share.

Sursa:GfK Romania S.R.L.

Holograf urca pe cea mai mare scena de sticla din Romania in cadrul galelor live X Factor!... Flori a parasit aseara competitia Next Top Model. Peste 800.000 de telespectatori din mediul urban au urmarit shootingul...
Înapoi la Homepage

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Hello Chef sezonul 8, 21 decembrie 2024. Confruntarea dintre Roxana Blenche și chef Samuel. Verdictul lui Fuego
Hello Chef sezonul 8, 21 decembrie 2024. Confruntarea dintre Roxana Blenche și chef Samuel. Verdictul lui Fuego Sambata, 21.12.2024, 14:53
NBA Christmas Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x