- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Joi, 20 iunie, românii au ales să se informeze din reportajele Observator 12. Așa se face că jurnalul de știri de la Antena 1, prezentat de Andreea Țopan, Valentin Butnaru și Olivia Păunescu, a fost lider de piață atât pe publicul comercial, cât și în mediul urban.
În minutul de maximă audiență de la 13.32, aproape 500.000 de români la nivelul întregii țări urmăreau știrile prezentate de trio-ul de prezentatori al Observatorului. Jurnalul de prânz de la Antena 1 a fost lider de audiență în intervalul său de difuzare, 12.01-13.58, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 1,7 puncte de rating și 20,8 % cota de piață, urmat de Pro Tv cu o medie de 1,2 puncte de rating și 15,3 procente din cota de piață. Și la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a condus cu o medie de 2 puncte de rating și 14,2 % cota de piață.
„Mă bucur enorm că telespectatorii rezonează cu ideea acestui jurnal și cu conceptul de a aduce într-un platou de știri trei prezentatori, într-un format de infotainment. Primim zilnic o mulțime de mesaje de încurajare, și asta nu ne face decât să ne străduim să evoluăm zi de zi, să găsim noi subiecte de abordat. Echipa noastră este tânără și energică și mă bucur că această energie pozitivă din platou ajunge și către cei de acasă, care ne urmăresc cu interes”, a declarat Valentin Butnaru, prezentatorul Observator.
De luni până vineri, începând cu 12:00, Andreea Țopan, Valentin Butnaru și Olivia Păunescu aduc telespectatorilor știrile de actualitate ale zilei, materiale cu și despre cele mai importante evenimente, dar și câte un invitat de specialitate, prezent în platou să dezvolte subiectele abordate în ziua respectivă.
Sursa:Kantar Media | |
Copyright:ARMADATA S.R.L. | |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group | |
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National | |
Perioada 20 iunie 2019 |