Premiera show-ului a adus in fata televizoarelor aproximativ 732.000 de telespectatori din mediul urban, impunandu-se ca lider de piata, cu un rating mediu de 7% si 14.9% cota de piata.
In minutul de aur, 21:46, 1.826.000 de telespectatori la nivel national urmareau iComedy, in vreme ce programul oferit de Pro Tv era urmarit de doar 838.000 de telespectatori.
Prezenti in numr foarte mare in fata televizoarelor, romanii au ales ieri productiile Antenei 1, postul din Bneasa cucerind clasamentul de audienta la nivelul intregii zile, pe toate segmentele de public. Astfel, Antena 1 a inregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 2.8% si o cota de piata de 16.6% pe targetul comercial al statiei 18-49 urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda. Ierarhia s-a pastrat si la nivel urban, Antena 1 inregistrand un rating mediu de 2.9% si 14.7% cota de piata, in vreme ce Pro Tv inregistra 2.6% rating si 12.9% cota de piata.
Si ieri, telespectatorii au ramas aproape de Simona Gherghe, acestia preferand Acces Direct in detrimentul emisiunii „La Maruta”. Astfel, Acces Direct a inregistrat ieri un rating mediu de 3.9% si o cota de piata de 18.6% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, in vreme ce Pro Tv inregistra atunci doar 2.5% rating si 12.1% cota de piata. Ierarhia s-a pastrat si la nivelul targeturilor all urban si national.
Avandu-l ca invitat pe Catalin Oprisan, redactor-sef a1.ro, care a vorbit despre revenirea in grila a unor super productii de divertisment precum Next Star, X Factor sau iComedy, Observator 16 s-a impus ca lider de piata la nivelul tuturor categoriilor importante de public. Astfel, jurnalul prezentat de Mihaela Calin a adus in fata televizoarelor, in medie, 143.000 de telespectatori din targetul comercial al statiei, 18-49 urban, inregistrand un rating mediu de 2.5% si 16.2%, aproape dublu fata de programul oferit de Pro Tv in acelasi interval orar.
Observatorul diminetii, precum si ambele intervale de difuzare Mireasa pentru fiul meu au fost si ele prima optiune a celor mai multi telespectatori din randul targetului comercial al statiei, 18-49 urban.