Tot ei au reusit performanta de a aduce in platourile emisiunilor doua minuni ale lumii, cea mai mica femeie si cel mai inalt barbat din lume. Astfel ca telespectatorii i-au rasplatit pe masura, trimitandu-i direct in fruntea clasamentelor de audienta. Intreaga zi a stat sub semnul victoriei, Antena 1 conducand topul audientelor la nivelul intregii zile, pe targetul all urban, cu un rating mediu de 2.7% si o cota de piata de 14 procente.
Simona Gherghe s-a instalat confortabil pe prima pozitie in clasamentul audientelor, Acces Direct fiind lider detasat de audienta, cu fiecare emisie a noului sezon la nivelul tuturor categoriilor de public. Si ieri, emisiunea prezentata de Simona s-a impus detasat in fata principalului competitor, Pro Tv, Acces Direct inregistrand un rating mediu de 4.1% si 21.2% share, pe targetul comercial, 18-49 urban. Clasamentul s-a pastrat atat la nivel urban, cat si segmentul national.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
ACCES DIRECT (16:56-19:00) | Antena 1 | 4.1 | 21.2 | 229 |
Pro TV | 3.2 | 16.6 | 179 |
In minutul de aur, inregistrat la 18:52, 356 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban urmareau emisiunea Simonei Gherghe, in vreme ce doar 146 000 urmareau „La Maruta”.
Minut de aur 18-49 Urban | Antena 1 | Pro TV | ||||
Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
18:52 | 6.4 | 27.4 | 356 | 2.6 | 11.3 | 146 |
Campionul noptilor albe, Dan Capatos, a spulberat si el concurenta aseara, peste 215 000 de telespectatori din targetul comercial 18-49 urban urmarind in medie, emisiunea Un Show Pacatos, ceea ce se traduce printr-un rating mediu de 3.8% si o cota de piata de 14.8 procente. Si la nivel urban si comercial, Dan Capatos a fost intaia alegere a telespectatorilor.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
UN SHOW PACATOS (22:36-01:00) | Antena 1 | 3.8 | 14.8 | 215 |
Pro TV | 3.6 | 13.8 | 200 |
In minutul de aur, inregistrat la 0:24, peste 349 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban, urmareau aseara Un show Pacatos, insemnand un rating de 6.2% si o cota de piata de 32.5%, in vreme ce doar 73 000 de telespectatori urmareau programul oferit de Pro Tv.
Minut de aur 18-49 Urban | Antena 1 | Pro TV | ||||
Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
0:24 | 6.2 | 32.5 | 349 | 1.3 | 6.8 | 73 |
Filmul difuzat de Antena 1 in Prime Time, „Parteneri neobisnuiti” a surclasat si el programul oferit de Pro Tv, „Patru nunti si o provocare”, atat pe targetul all urban, cat si la nivel national. Astfel, Antena 1 a inregistrat aseara in intervalul 20:30 -22:36, 13.5% share si 6.2% rating pe targetul all urban, iar in minutul de aur, 22:10, peste 1 743 000 de telespectatori la nivel national urmareau filmul Antenei 1, in vreme ce doar 867 000 de telespectatori urmareau „Patru nunti si o provocare”.
All Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
FILM "PARTENERI NEOBISNUITI" (20:30-22:36) | Antena 1 | 6.2 | 13.5 | 652 |
Pro TV | 6.1 | 13.2 | 635 |
Minut de aur National | Antena 1 | Pro TV | ||||
Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
22:10 | 9.2 | 18.7 | 1743 | 4.6 | 9.3 | 867 |
Observator 16 si ambele intervale de difuzare „Mireasa pentru fiul meu” au fost si ele lider de piata la nivelul tuturor categoriilor importante de public.
Sursa:Kantar Media |
Prima editie din noul sezon „Te cunosc de undeva” e in avanpremiera pe AntenaPlay.ro! Pe 7 septembrie, la ora 10:00... Andreea Berecleanu a trimis un mesaj telespectatorilor care i-au urmarit traiectoria profesionala in cei 20 de ani de ac...