Chefi la cuțite și Chef Richard Abou Zaki, în presa italiană. Ce scriu jurnaliștii Gambero Rosso despre show-ul culinar
"Richard Abou Zaki este noul star al televiziunii românești", scrie presa italiană despre juratul Chefi la Cuțite. Show-ul culinar și ascensiunea tânărului bucătar sunt analizate atent de Gambero Rosso, publicație culinară de prestigiu din Peninsula Italică.
Autor: Redacție a1.ro Publicat: Miercuri, 10 Aprilie 2024, 16:16 | Actualizat: Miercuri, 10 Aprilie 2024, 16:21- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Într-unul din cele mai recente articole, Antonella De Santis scrie pentru italienii pasionați de gastronomie despre ascensiunea în televiziune a lui Chef Richard Abou Zaki: "A devenit o celebritate de când a apărut la Chefi la cuțite - mai întâi în calitate de invitat, apoi, după cum prevede formatul, în dublu rol de judecător și concurent, alături de colegii Orlando Zaharia, Ștefan Popescu și Alexandru Sautner".
"Emisiunea este difuzată în prime time, timp de trei zile pe săptămână, iar impactul lui Abou Zaki este uriaș", scrie jurnalista.
Însuși Chef Richard explică de ce a acceptat o astfel de provocare, cu atât mai mult cu cât locația lui principală era în regiunea Marche din Italia și filmările au presupus o relocare temporară în țara natală: "Este o oportunitate care apare o dată în viață: nu este o apariție de jumătate de oră în care prepari o rețetă, ci un program de prime time care se rotește în jurul nostru, al chefilor. Este un ritm alert, un program la care lucrează aproape 150 de oameni, cu un grup de 220 de concurenți, profesioniști și neprofesioniști, dintre care vor fi selectați campionii."
Deși e conștient de magnitudinea show-ului Chefi la cuțite, Chef Richard Abou Zaki încearcă să rămână cu picioarele pe pământ și să nu se gândească la prezența sa pe marile panouri ale orașului sau pe autobuzele de călători.
Gambero Rosso, despre succesul lui Chef Richard Abou Zaki la Chefi la cuțite
"Prima sa apariție în cadrul show-ului a însumat peste 3 milioane și jumătate de vizualizări. De atunci, atenția asupra lui și a muncii depuse a fost la cel mai înalt nivel", adaugă publicația italiană în articolul care a ajuns la mii de cititori.
Însuși cheful a explicat ce s-a întâmplat în propriul restaurant de când a apărut la televizor: "La Retroscena sunt 4 stagiari sosiţi din România. Iar la rezervări, avem seri în care din 9 mese, 6 sunt de români, mulţi veniți din Germania sau Marea Britanie."
Tot Chef Richard a descris cât îl bucură impactul pe care îl are prin prezența lui în cel mai popular show culinar din România: "E o satisfacție incredibiblă. Le străluceau ochii de emoție clienților veniți. Asta te face să-ți înțelegi meseria: sunt oameni care au parcurs 1.600 de kilometri pentru munca noastră, iar noi nu avem 3 stele, ci doar una."
L-a ajutat ascensiunea în televiziune să vândă mai mult? "Totul este important: să te faci cunoscut, să-ți transmiți povestea printr-un interviu sau o emisiune - totul e util pentru a aduce oamenii la restaurant. Dacă nu-ți transmiți filosofia despre gătit și umanitatea, cum pot ajunge oamenii să te cunoască și să-și dorească să te descopere?", a mai spus Chef Richard Abu Zhaki pentru Gambero Rosso.