"Neatza cu Răzvan și Dani", lider de piață pe publicul comercial
Cei mai mulți români și-au făcut un obicei în a-și petrece diminețile alături de cea mai iubită echipă de matinali de la Antena 1. Ediția de luni, 18 martie, a fost una cu iz de voie bună, în care Răzvan, Dani și gașca lor au dat deșteptarea telespectatorilor în stilul lor inconfundabil, iar show-ul a fost urmărit de peste jumătate de million de români.
Publicat: Marti, 19 Martie 2019, 13:08 | Actualizat: Miercuri, 24 Martie 2021, 18:52Cei mai mulți români și-au făcut un obicei în a-și petrece diminețile alături de cea mai iubită echipă de matinali de la Antena 1. Ediția de luni, 18 martie, a fost una cu iz de voie bună, în care Răzvan, Dani și gașca lor au dat deșteptarea telespectatorilor în stilul lor inconfundabil, iar show-ul a fost urmărit de peste jumătate de million de români.
Ieri, chiar în prima zi a săptămânii, matinalul de la Antena 1 a adunat în faţa micilor ecrane aproape 570.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată ţara, în minutul de aur, de la 08:03. La nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, în intervalul 08:00 – 12:00, show-ul a înregistrat o audienţă medie de 1,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 18,6%, în timp ce următorul clasat, Pro Tv, înregistra doar 1,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14,6%.
Un maraton de surprize, invitați de seamă și momente memorabile își vor face apariția și în următoarele dimineți la Neatza cu Răzvan și Dani, iar matinalii urmează să pregătească o serie de ediții cu totul și cu totul speciale cu ocazia Paștelui, despre care telespectatorii vor afla în curând.