Un bărbat era la supermarket atunci când a văzut un bilet pe o casoletă cu pui. Când l-a citit a avut o surpriză. Ce scria pe el
Un bărbat se afla la un supermarket ca să facă diferite cumpărături atunci când a observat un bilet lăsat pe o casoletă cu pui. Când s-a apropiat și a citit mesajul, omului nu i-a venit să creadă. Întâmplarea a devenit virală.
Autor: Redacție a1.ro Publicat: Miercuri, 06 Iulie 2022, 13:21 | Actualizat: Miercuri, 06 Iulie 2022, 18:29Bărbatul se plimba printre rafturile supermarketului atunci când, la un moment dat, a observat că pe o casoletă cu pui se află un bilet misterios. Când s-a apropiat și a citit mesajul, omul a avut parte de o surpriză de proporții.
Un bărbat făcea cumpărături la supermarket atunci când a găsit un bilet neașteptat lăsat pe o casoletă cu pui
Întâmplarea a avut loc într-un supermarket cunoscut din Sydney (Austrialia), însă întâmplrea a ajuns pe internet și a făcut rapid înconjurul lumii.
Era o zi ca oricare alta atunci când un bărbat s-a dus la cumpărături, ca să își ia cele necesare pentru acasă. La un moment dat, în timp ce se plimba cu căruciorul de la un raft la altul, atenția i-a fost atrasă de un detaliu neobișnuit. Curios din fire, acesta s-a apropiat de locul cu pricina, ca să vadă despre ce este vorba. Pe o casoletă cu pui dintr-un frigider se afla un bilet cu un mesaj neașteptat.
Pe aceeași temăAcesta a fost momentul în care austrialianul a citit biletul scris de mână și a făcut o descoperire complet neașteptată, ce l-a bulversat din plin.
„Sosul e ok. Puiul are gust de sfoară veche. Pâinea naan este comestibilă doar dacă îți place să mănânci cauciuc. La fel și la tikka”, era mesajul inedit scris pe bilet, arată cei de la mirror.co.uk.
Practic, un alt client a simțit nevoia să își dea cu părerea cu privirea la respectiva mâncare cu pui la casoletă.
Pe aceeași temăSurprins și amuzat deopotrivă, omul a pozat biletul și a publicat totul pe internet. În scurt timp, întâmplarea a devenit virală și a stârnit numeroase reacții în rândul internauților. Mulți au fost de părere că avem nevoie de mai multe astfel de situații în care oamenii fac o faptă bună și te ajută să nu cumperi un produs ce a dezamăgit alți clienți, pentru a preveni risipa alimentară, dar și pentru a economisi niște bani pe care apoi i-am putea regreta. Așa cum era de așteptat, întâmplarea a fost și subiect de glumă pentru cei care s-au amuzat din plin de modul inedit de-a oferi o părere despre un produs.
Ulterior, reprezentanții magazinului au spus că apreciază părerile oferite de clienți și că vor lua legătura cu furnizorii respectivelor mâncăruri la casoletă.