Antena

Primul hipermarket din România care renunță total la casieri. Cum vor achita clienții produsele cumpărate

Decizia face parte dintr-un proiect mai amplu de modernizare, iar conducerea a oferit asigurări că actualii anagajați nu își vor pierde locurile de muncă.

Autor: Redacție a1.ro Publicat: Vineri, 24 Februarie 2023, 12:33 | Actualizat: Vineri, 24 Februarie 2023, 16:40
Galerie de imagini
Un hipermarket din România care renunță total la casieri
Profimedia

Un hipermarket din România a luat, în premieră, decizia de a renunța de tot la casieri. Noua măsură face parte dintr-un întreg plan de modernizare, iar scopul principal pentru această schimbare majoră este scurtarea timpului petrecut la coadă și o fluidizare a clienților, transmite Adevărul.ro. Iată cum va fi pusă în practică și ce se va întâmpla cu actualii angajați.

Ce hipermarket din România renunță la casieri. Cum vor plăti clienții produsele cumpărate

Clienții hipermaketurilor se plâng adesea de cozile interminabile care se formează la casele de marcat. Mai mult, uneori se întâmplă ca nu toate cele disponibile să fie deschise, din diverse motive, spre disperarea celor care așteaptă să își plătească produsele.

Ei bine, cei care își fac aprovizionarea în magazinele lanțului Auchan nu vor mai avea, în curând, această problemă. Compania a hotărât să renunțe la casieri, iar plata se va face sută la sută în regim de self check-out, potrivit aceleiași surse.

Astfel, în funcție de dimensiunea magazinului, între 16-50 de case rapide vor fi deschise în permanență, iar oamenii își vor plăti singuri produse, atât cu cardul, dar și cu numerar. De asemenea, acestea pot folosite indiferent de volumul cumpărăturilor.

Procesul de modernizare a fost demarat, iar în 12 dintre magazinele Auchan din țară, acest timp de case există deja, însă, în curând vor exista exclusiv, termenul final fiind 2025.

„Proiectul de modernizare a caselor de marcat este natural în contextul social aflat în continuă schimbare și reprezintă răspunsul nostru la nevoile clienților și angajaților, dar și un nou pas în transformarea digitală a companiei noastre. Ascultând nevoile clienților și angajaților, am reușit să implementăm o soluție care asigură modernitate, păstrând parcursul asistat de către colegii noștri, și care contribuie la dezvoltarea profesională a acestora.”, a declarat Gabriela Gealapu, Manager National Case.

Pe aceeași temă

Ce se va întâmpla cu angajații lanțului de magazine, după ce se desființează casele de marcat clasice

Deși vestea este foarte bună pentru clienți, mulți s-au întrebat ce se va întâmpla cu angajații în aceste condiții. Cu toate acestea, conducerea a dat asigurări că aceștia nu își vor pierde locurile de muncă, ci se vor muta pe alte posturi, mai transmite sursa menționată anterior.

Cei care acum sunt casieri vor deveni consilieri și vor acorda consultanță și suport clienților, atunci când își vor face cumpărăturile.

„Pentru colegii casieri, ceea ce se schimbă este modul în care relaționează cu clientul. De la o meserie tehnică, evoluăm către o meserie care se bazează pe comunicare. Practic, trecem de la o abordare tranzacțională la una relațională, pentru că meseria colegilor noștri din zona caselor de marcat devine una de suport, comunicare și acompaniere a clienților.”, a declarat Ioana Toșa, Directorul Regional Nord.

Recomandari A1
Pe aceeași temă

Vezi ştiri de ultimă oră pe observatornews.ro

Whatsapp LinkedIn
hipermarket romania kipermarket fara casieri anagajati hipermarket
🔥  Tot ce vrei e sa dai play  🔥 Pale Moon e thriller-ul coreean care te va captiva. Când tentațiile și ambiția duc pe un drum fără întoarcere. Vezi primele episoade disponibile.
Stirile zilei Viaţa după potop, drama românilor sinistraţi în Valencia. "Nu mă gândeam în viaţa mea că în Spania se întâmplă aşa ceva, să nu primeşti ajutor imediat"
Videoclipul zilei
Video recomandate
Video
Citește și