Cât costă pijamalele create de Kim Kardashian, în care femeile sunt mai mult dezbrăcate decat îmbrăcate
După ce și-a câștigat notorietatea, Kim Kardashian a știut cum să o folosească în favoarea sa. De-a lungul timpului și-a construit o imagine puternică, care vinde foarte bine. După ce a mizat pe cosmetice, Kim a ales să investească și într-un brand de lenjerie intimă. Recent, a lansat o nouă colecție care s-a vândut ca pâinea caldă, deși modelul pijamalelor este unui inedit.
Autor: Redacție a1.ro Publicat: Miercuri, 29 Iunie 2022, 17:13 | Actualizat: Miercuri, 03 August 2022, 10:51În ianuarie 2022, marca de lenjerie intimă a lui Kim Kardashian, SKIMS, era evaluată la 3,2 miliarde de dolari. De la debutul său în 2019, brandul și-a extins oferta inițială.
Dacă Kim Kardashian a început să vândă body-uri și pantaloni scurți, pijamale și pantaloni de trening, acum are o gamă largă de articole de bază, care include pulovere, halate de dormit.
Pe aceeași temăRecent, ea a lansat un produs care a creat vâlvă în social media: pijamale formate din pantaloni foarte scurți și un top care abia acoperă bustul. Pentru ele cere un preț peste medie.
Pe aceeași temăCât costă ultimul model de pijamale lansat de Kim Kardashian
Kim Kardashian a lansat o nouă colecție de lenjerie intimă, inspirată din sentimentul cazării într-un hotel de lux. Prosusele au prețuri cuprinse între 42 și 88 dolari și colecția „SKIMS HOTEL” este deja disponibilă online.
Pantaloni din jerseu, care seamănă izbitor cu o pereche de lenjerie intimă tip shortie, costă 250 de lei. Topul este foarte decupat, conceput pentru a arăta puțin din bust, este mai ieftin, prețul lui fiind de 195 de lei. Practic, setul complet se ridică la suma de 445 de lei.
Pe aceeași temăLa scurt timp după ce a lansat noua colecție, produsele sunt out of stock, semn că frumoasa Kim Kardashian i-a impresionat pe fanii săi cu noile articolele.
Asta nu face decât să-i crească averea colosală. În aprilie 2021, Kim a vândut 20% din brandul său de make-up KKW Beauty către Coty pentru suma de 200 milioane de dolari. Astfel, valoarea acestui brand a urcat până la 1 miliard de dolari.