Antena Căutare

Specialiștii E-Advertising explică: SEO e un MUST pentru afacerile mici

SEO îi ajută pe proprietarii de afaceri mici să creeze site-uri rapid și ușor de utilizat, care să se situeze mai bine în motoarele de căutare, ceea ce, la rândul lor, ajută clienții potențiali calificați la site-urile lor și, în cele din urmă, crește ratele de conversie.

SEO îi ajută pe proprietarii de afaceri mici să creeze site-uri rapid și ușor de utilizat, care să se situeze mai bine în motoarele de căutare, ceea ce, la rândul lor, ajută clienții potențiali calificați la site-urile lor și, în cele din urmă, crește ratele de conversie.

SEO te ajută, de asemenea, să crești gradul de conștientizare a mărcii pentru afacerea ta, deoarece utilizatorii motorului de căutare au mai multe șanse să aibă încredere într-un site care se află pe prima pagină a motorului de căutare (SERP) decât în mărcile care nu sunt.

Dacă esti proprietar al unei întreprinderi mici, ar trebui să utilizezi SEO pentru a construi o prezență web puternică și a ocoli competițiile pentru a câștiga noi clienți pentru afacerea ta, respectiv pentru a o duce la următorul nivel.

Optimizarea motorului de căutare a echilibrat domeniul de marketing pentru întreprinderile mici. Ca și afacere mică, nu aveai nicio șansă să concurezi cu cele mari. Cu toate acestea, cu o strategie potrivită și puțin SEO, lucrurile se pot schimba în mod pozitiv.

În timp ce companiile mari încep cu un avantaj în SEO, cu strategia potrivită, poți găsi lacune în armura lor și poți să îi detronezi. Da, chiar dacă ești un startup sau un site nou. Trebuie doar să ai încredere în ceea ce îți oferă SEO.

Ce trebuie să faci că să fii vizibil în online?

Unii antreprenori ar putea crede că odată ce creează un site web au terminat cu această sarcină. Crearea site-ului web este un prim pas fundamental către obținerea de clienți și un element important al programului de marketing al oricărei companii, dar există mai mult de atât.

În primul rând, site-ul web ar trebui să fie construit cu un scop unic și anume atragerea clienților. Este o greșeală să creezi un site doar pentru a avea ceva imprimat pe cardurile tale de vizită. Proprietarii de afaceri își crează adesea propriul site folosind un șablon WordPress gratuit și apoi îl adaugă cărților de vizită, fluturașilor și broșurilor. În timp ce acest lucru este util, site-ul tau este un vehicul mult mai puternic de marketing.

Top beneficii SEO pentru afaceri mici

Experții E-Advertising - o cunoscută firma SEO pe plan național - au compilat o serie de beneficii SEO pentru afacerile mici, pe care acestea ar trebui să le urmeze dacă își doresc să își crească vizibilitatea în online și să fie mai ușor de văzut de către clienți.

1. Site-uri ușor de utilizat

SEO ajută proprietarii de afaceri mici să transforme un site web într-unul mai ușor de utilizat și mai prietenos. Deși majoritatea oamenilor se agață încă de vechea definiție SEO, gândindu-se că este vorba doar de optimizarea pentru motoarele de căutare, cu toate acestea, astăzi SEO este, de asemenea, despre îmbunătățirea experienței utilizatorului.

Un site bine structurat și curat încurajează un vizitator ocazional să rămână mai mult în cadrul acestuia, reducând astfel rata de respingere și crescând vizibilitatea paginilor. SEO pe paginile site-ului, dacă este făcut în mod corespunzător, îi face pe utilizatori fericiți, ceea ce face ca motoarele de căutare să fie asemenea, deoarece acestea preferă să ofere utilizatorilor informații de înaltă calitate.

2. Aduce mai mulți clienți

Să recunoaștem acest lucru, unul dintre motivele principale pentru care ai un site web este acela de a te distinge de competiție și de a crește baza de clienți. În caz contrar, de ce să investești în marketing, nu? Întreprinderile care au un site optimizat atrag mai mulți clienți și se dezvoltă mult mai rapid decât firmele care nu au unul.

SEO este probabil cea mai eficientă și mai accesibilă strategie de marketing care există astăzi. În plus, va aduce numai clienți care încearcă în mod activ să găsească produsele sau serviciile oferite!

Dacă ești dispus să petreci câteva ore, să consumi energie și sume mici de bani, SEO te ajută să aduci trafic orientat către site-ul tău și, eventual, mai mulți clienți, decât orice altă tactică de marketing pe care o vei folosi vreodată.

3. O mai bună rată de conversie

Site-urile optimizate se încarcă mai repede, sunt ușor de citit si se vor afișa în mod corespunzător pe aproape toate tipurile de dispozitive, inclusiv mobile și tablete. Site-urile web ușor de citit și de navigat sunt mai predispuse să atragă atenția cititorilor sau vizitatorilor - adică este mai probabil să devină clienți fideli, abonați și vizitatori care se întorc.

4. Brand Awareness

Unul dintre avantajele obținerii de poziții de top în SERP este construirea gradului de cunoaștere a mărcii. Când site-urile tale apar pe prima pagină a unor motoare de căutare importante, cum ar fi Google, Yahoo și Bing, este posibil ca potențialii tăi clienții să aibă încredere în marca ta atunci când caută un anumit termen decât în alte mărci care nu au o prezență puternică în online.

Din acest motiv, întreprinderile mici care doresc să construiască o mai bună cunoaștere a mărcii (fie la nivel local, fie la nivel național) trebuie să investească în SEO și să înceapă să obțină poziționări de top pentru cuvintele cheie legate de afacerea lor. Nu mai suntem în anii '90; motoarele de căutare joacă acum un rol semnificativ în promovarea sau nepromovarea mărcii tale.

5. Avantaj competițional

Să luăm un exemplu de două business-uri care se află în aceeași industrie, vânzând produse similare, la prețuri similare. Unul dintre ele are un site optimizat, în timp ce celălalt are un site web neoptimizat. Având în vedere că piața pe care se axează este aceeași, care companie crezi că va atrage mai mulți clienți pe site-ul personal din căutările locale?

SEO poate să ofere un avantaj competițional considerabil. Dacă concurenții tăi fac deja SEO, pur și simplu trebuie să te întrebi de ce nu ai investit încă într-o astfel de strategie.

Pe lângă optimizarea pentru motoarele de căutare trebuie să iei însă în considerare și alte metode de promovare a companiei tale. Cea prin promovare Facebook ar fi doar un exemplu - avantajul competițional poate fi obținut și prin strategii ce vizează Google Adwords și multe altele. Dacă îți dorești să afli mai multe despre toate aceste lucruri, agenția de marketing digital E-Advertising îți stă la dispoziție cu răspunsuri la întrebări pentru a te lămuri legat de ceea ce înseamnă cu adevărat SEO.

Cum faci să ai facturi mai mici la curent! Trucuri simple, dar care îți aduc milioane... Ai 0% dobândă la cumpărături în 12 rate din magazinele LEROY MERLIN, prin cardul de cumpărături Oney...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Hello Chef sezonul 7, 23 martie 2024. Confruntarea dintre Roxana Blenche și chef Samuel. Verdictul Dianei Matei
Hello Chef sezonul 7, 23 martie 2024. Confruntarea dintre Roxana Blenche și chef Samuel. Verdictul Dianei Matei Sambata, 23.03.2024, 15:30
Ai Formula 1 în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x