Dependenta de reclama poate deforma ireversibil simtul realitatii in materie de cumparaturi. Culmea e ca exact produsele care beneficiaza de reclama in exces sunt cele a caror calitate lasa de dorit.
Explicatia e simpla. In costul produsului, un important procent este reprezentat de costul aferent reclamei ai campaniilor de marketing, asta in detrimentul calitatii, pentru ca daca produsul ar fi de calitate ar beneficia de un pret mai mare. Pare un sofism, dar nu e. Rezistenta la reclama poate fi benefica pentru bugetul familiei ai pentru sanatate.
Rezistenta la reclama inseamna a nu inghiti tot ce apare pe ecranul televizorului, ci, uaurel ai cu mintea limpede, a lua la depanuaat ai incercat fiecare produs in parte. Rezistenta la reclama e, pana la urma, o dovada de personalitate, pentru ca putini au curajul sa aleaga un produs bun, dar ieftin, mai ales cand vecinul de cumparaturi cu pantalonii de la trening calcati la dunga ai cu ghiul pe degetul mic se uita chioraa ai cu superioritate in coaul tau.
Pana la urma, e ai o victorie psihologica a eului personal care poate dovedi posesorului ca are inca nealterata capacitatea de a alege pe criterii strict subiective ai selective. Rezistenta la reclama poate fi un semn al normalitatii intro lume in care snobismul cultural ai semiologic a devenit preponderent.
Citeste Revista Felicia!
Trendul vegetarian - potrivit pentru tine?... Ce poti manca inainte de a iesi intr-un bar...