BIROUL
Iti cauti un act important, pe care stii ca l-ai lasat langa monitor, insa, stupoare, hartii azvarlite pe birou, o cana de cafea zace acolo 3 zile, iar scrumiera parca ar mai trebui schimbata, nu? Iar de sertare, nici nu mai vorbim...
1. Metoda "asta da, asta nu"
Acesta este primul pas prin care sa iti ordonezi biroul. Vezi ce iti trebuie de pe el si de prin sertare. Cu siguranta nu iti mai trebuie cartea aceea cu exercitii plictisitoare, de la cursul de IT de anul trecut, nu? Ce nu iti trebuie, depoziteaza intr-o cutie, sau fa-le loc pe rafturi si in alte sertare. Vei vedea ca sunt foarte putine lucruri de care ai nevoie, in acest mod aerisindu-ti un pic si spatiul de lucru.
2. Fa-ti o lista
Da, suna un pic stupid, insa este necesar. Ai atatea pe cap intr-o zi intreaga, incat e posibil sa uiti unde iti pui actele sau alte documente importante. De aceea e bine sa iti notezi de fiecare data unde iti pui lucrurile, iar foaia aceea sa o tii la vedere. Nu de alta, dar poate uiti unde ai pus-o...
SIFONIERUL
Pantofi fara pereche, blugii pe raftul cu tricouri, un prosop agatat de o camasa si lenjeria intima in sertarul cu sosete. Un haos total!
1. Sorteaza si eticheteaza
Ia-ti etichete dragute, de la magazine, pe care sa scrii reprezentantul fiecarui raft: tricouri, camasi, blugi, haine de casa si asa mai departe. In modul acesta vei oferi un raft exclusiv fiecarei piese vestimentare, si poate, de data aceasta, iti vei aminti ca locul blugilor nu este la tricouri.
2. Aeriseste
Hainele tale stau inchise intr-un spatiu mult prea mic si uneori intra si molii, care iti pot gauri tesaturile. Pune pe fiecare raft un odorizant de sifonier, pentru o mai mare prospetime, dar si pastilute anti-molii. In felul acesta, sifonierul nu va mai fi un mediu propice pentru molii si va oferi un spatiu mult mai placut hainelor tale.
foto: womansday.com
Si copiii ii influenteaza pe parinti... Masca de par te scapa de problemele verii...