Funcționează foarte bine pe obiectivul de a genera sau a crește vânzări, pentru a crește notorietatea de brand atât pe diverse tipuri de site-uri, cât și pe Youtube. Poate funcționa forte bine pe promovarea de aplicații mobile. De unde știm dacă va funcționa și pentru afacerea ta?
Google Search Ads pentru produse căutate
Dacă produsele/serviciile se caută online, atunci cel mai probabil Google Search Ads este o soluție viabilă pentru tine. Reclamele setate pe cuvintele căutate de utilizatori au mari șanse să convertească, așadar un volum mare de căutări este un indicator destul de important pentru succes. La fel, numărul de căutări este relevant și în cazul produselor care nu se caută. Un volum de căutare mic, în jur de câteva zeci pe lună este un semn că reclamele setate pe Google Search (căutare) nu sunt o soluție bună pentru a obține vânzări.
De notat că aceste campanii Pay Per Click (PPC) dispun de un aspect foarte important: capitalizează pe intenția manifestată a utilizatorului. Monetizarea se face așadar către utilizatori care sunt ori în etapa de documentare, ori în etapa de achiziționare a produselor sau a serviciilor.
Avantajele Google Shopping Ads
Dacă produsele tale sunt căutate, atunci pe lângă campaniile de Google Search, ai șansa să beneficiezi și de avantajele oferite de campaniile de Google Shopping. Aceste reclame se pot dovedi a fi cele mai productive pentru un magazin online. Atunci când utilizatorul caută, de exemplu, pantofi de alergare, Google îi servește un bloc care conține gama de pantofi de alergare de la diverse magazine. Aceste reclame conțin imaginea produsului, denumirea acestuia, prețul și comerciantul. Pe baza acestor informații detaliate cel care intră pe un produs anume este deja într-o fază avansată a procesului de documentare/cumpărare.
Youtube: crește notorietatea mărcii
Dacă produsele sau serviciile nu sunt căutate, există posibilitatea de a crește notorietatea lor prin campanii de display sau video pe Youtube. După această etapă, respectiv în paralel, această audiență poate fi retargetată pentru a genera conversii, mai pe limbajul comun, vânzări. O soluție pusă la punct de Google pentru aceste campanii este cea dezvoltată pe interese: în Google Ads există posibilitatea să-i targetăm pe utilizatori pe baza cuvintelor pe care au tastat în Google, a site-urilor pe care le-au căutat sau a aplicațiilor pe care au descărcat. Conform agentiei de marketing online Netring.ro, o soluție demnă de testat este si plasarea reclamelor ori pe anumite site-uri sau canale Youtube din sfera noastră de interes. Evident, acest lucru se poate realiza doar dacă aceste site-uri sau canale s-au înrolat în platforma Google.
Semnale agregate pe toate domeniile Google
Google este cel mai mare motor de căutare la nivel mondial, iar Youtube este al doilea cel mai mare motor de căutare. Google Maps este la dispoziția multora, atunci când pleacă undeva. Google My Business este un instrument util pentru a găsi comercianți lângă noi, iar Play Store este pe toate telefoanele cu sistem de operare android. Toate aceste platforme și informațiile de pe aceste platforme sunt interconectate, așadar Google are semnale din mai multe platforme, atunci când rulează campaniile pe obiectivele dorite de advertiseri.
Facebook, WhatsApp, Instagram și Facebook Messenger au picat. Ce s-a întâmplat...