"Dupa ce am testat serviciul «Deals» timp de patru luni, am decis sa il inchidem in urmatoarele saptamani. Consideram ca exista mult potential in abordarea sociala a atragerii de clienti in afaceri cu profil local. Am invatat multe din testele noastre si vom continua sa evaluam cum am putea ajuta cel mai mult afacerile de acest tip", se arata intr-un comunicat al Facebook.
Facebook, cea mai mare retea de socializare, a lansat in aprilie serviciul Facebook Deals, in concurenta cu site-uri precum Groupon sau LivingSocial.
Compania a pregatit pentru utlizatorii «Deals» oferte la reduceri de preturi in cinci orase din SUA, in colaborare cu comerciantii locali. De asemenea, Facebook a promovat si oferte puse la punct de alte 11 companii de reduceri.
Iesirea Facebook de pe acest segment este o veste buna pentru Groupon, care a scapat astfel de un competitor important. Compania se pregateste de o oferta publica initiala de 750 de milioane de dolari, care ar trebui sa aiba loc in acest an.
In Romania, vanzarile site-urilor de reduceri au atins 5,8 mil. euro in prima jumatate a anului 2011, potrivit datelor culese de Redutti.ro, agregator de oferte de tip "reduceri de grup". Piata de reduceri de grup a fost in primele sapte luni din 2011 de 7,65 mil. euro.
Potrivit oficialilor companiei, in decursul a sase luni s-a inregistrat o crestere de peste 300% pe acest segment. Dinamica pietei a generat o apreciere de 36,01% in iulie fata de iunie (cel mai mare avans de la o luna la alta).
sursă: financiarul
foto: deadline.com