Căutare Live

15 alimente simple pentru energia ta zilnica

Vrei sa te simti puternica si plina de viata? Uita de bauturile energizante si de batoanele nutritive. Secretul energiei pure consta in consumul alimentelor simple, nutritive, pline de vitamine si minerale, necesare corpului tau.

1. Merele

Un mar pe zi poate tine doctorul departe, fiind unul dintre cele mai sanatoase alimente. Merele contin vitamine si minerale, precum si antioxidanti puternici ca flavonoidul si polifenolul, asa ca include-le in mic dejunul tau favorit!

2. Bananele

Bananele sunt o sursa avantajoasa de potasiu, care sporesc nivelul de energie prin mentinerea unui nivel echilibrat al presiunii sanguine si al ritmului cardiac. De aceea, din poseta ta nu ar trebui sa lipseasca banana zilnica.

3. Ardeii rosii

Daca vrei sa te bucuri de o gustare si sa optezi pentru chips-uri si popcorn, e bine de stiut ca ingredientele acestora iti vor miscora nivelul de energie. Opteaza in schimb pentru ardeii grasi, bogati in vitaminele A si C (antioxidanti necesari fermitatii pielii) si in licopen, care reduce si riscul de cancer.

4. Humusul

Ai o afinitate pentru alimentele cremoase? Renunta la branzeturile grase si la inghetata cu calorii – alege mai degraba humusul, o alternativa mult mai sanatoasa! Humusul este delicios in combinatie cu ardei rosii, castraveti si morcovi.

5. Ciocolata neagra organica

Dulciurile bogate in zahar pot epuiza rezervele de vitamina B, ce au rol crucial in echilibrul zilnic de energie. Iti poti rasfata papilele gustative cu 2 tablete de ciocolata neagra, de preferat fara lapte.

6. Semintele de dovleac

Acestea reprezinta o alternativa a nucilor atunci cand simti nevoia de ceva crocant. Semintele de dovleac contin magneziu, fier, calciu, vitamina K si proteine.

Citește și
imagine cu o soacra
Fiindcă soacra era prea băgăcioasă și îi umbla prin lucruri, o tânără s-a „răzbunat” în cel mai neașteptat mod. Ce a făcut
Fiindcă soacra era prea băgăcioasă și îi umbla prin lucruri, o tânără s-a „răzbunat” în cel mai neașteptat mod. Ce a făcut
Colaj cu Bianca Drăgușanu
Cum arată Bianca Drăgușanu după ce a avut parte de o procedură de topire a acidului din buze: „Nici nu mă așteptam”
Cum arată Bianca Drăgușanu după ce a avut parte de o procedură de topire a acidului din buze: „Nici nu mă așteptam”
colaj de imagini cu mary crumpton imbracata intr-o bluza portocalie
Ea e femeia cu un soț, un logodnic și doi iubiți. Cum decurge relația și ce spun rudele despre legătura inedită
Ea e femeia cu un soț, un logodnic și doi iubiți. Cum decurge relația și ce spun rudele despre legătura inedită
Mai multe articole

7. Morcovii

Daca esti in cautare de ceva de rontait pe parcursul zilei, alege morcovii! Sunt surprinzator de dulci, bogati in fibre si amelioreaza senzatia de foame dintre mese. Un alt avantaj este faptul ca sunt bogati in caroten, ceea ce ajuta la imbunatarirea vederii.

8. Telina

Atunci cand vine vorba de energie si beneficii pentru sanatate, telina este un aliment miraculos. Usor de preparat si plina de vitamina B si C, ajuta la echilibrarea potasiului si sodiului din corp.

9. Supa crema de cartofi

Supa crema de cartofi ajuta la imbunatatirea nivelului de energie. Legumele din supa permit corpului sa absoarba elementele nutritive fara a pierde vreun strop de energie.

10. Limonada

Daca iti simti organismul deshidratat, bea limonada in loc de apa simpla. O simpla picatura de lamaie contribuie la aportul de vitamina C necesara corpului tau.

11. Faina de ovaz

Adauga cupe de ovaz mic dejunului tau si serveste-le cu scortisoara, ingredient care ofera o aroma placuta.

12. Pepenele verde

Fiind un apertitiv lipsit de grasime, pepenele verde poate fi digerat cu usurinta. Iti confera energie, este racoritor si plin de licopen (substanta ce contine proprietati de prevenire a cancerului). Pentru un maxim de energie, ai grija sa il mananci pe stomacul gol.

13. Laptele din nuca de cocos

Laptele din nuca de cocos este plin de electroliti, care-ti hidrateaza corpul si restabilesc nivelul de energie pe parcursul zilei prin puterile sale detoxifiante.

14. Salata verde

Salata verde este abundenta in clorofila, iar larga gama de vitamine si minerale fac din aceasta cea mai buna modalitate de a castiga rapid energie. Servita cu lamaie, este nutritiva, echilibrand nivelul de energie pe parcursul intregii zile.

15. Ananasul

Nimic nu este mai racoritor si energizant ca gustul tropical al ananasului. Este usor de digerat si plin de enzime, cum ar fi bromelaina, ce ajuta la o mai buna digestie. Pentru un aport optim de energie se recomanda savurarea ananasului pe stomacul gol.

Ce trebuie sa faci pentru a avea brate suple... Sapte dureri pe care nu ar trebui sa le ignori...
Parteneri
Ruladă cu ciocolată și chili, un desert cu gust picant
Dacă ți-ai propus să testezi deserturi delicioase cu gusturi interesante, poți începe cu rețeta de ruladă cu ciocolata și chili, o prăjiură cu gust picant.
Catine.ro
Ultimele știri