Ceaiul verde și beneficiile sale pentru sănătatea organismului - preparare, consum, cantitatea recomandată

 

Ceaiul verde este bogat în antioxidanți benefici pentru sănătatea organismului, fiind ideal pentru curele de detoxifiere. Acesta este obținut din planta Camelia Sinensis și își are originea în China.

Numele ceaiului provine de la faptul că frunzele își păstrează nuanța de verde atunci când sunt preparate termic, iar motivul pentru care frunzele de ceai rămân verzi este că în timpul prelucrării acestea nu oxidează. Prin urmare, ceaiul verde își păstrează proprietațile antioxidante benefice pentru sănătatea organismului.

Principalele beneficii ale ceaiului verde sunt efectul antioxidant, ajutarea la arderea grăsimilor și la menținerea greutății, protejarea sistemului cardiovascular și reducerea nivelului de colesterol.

Acesta nu trebuie consumat pe stomacul gol. Este indicat cu două ore înainte și după mesele principale și cu două ore înainte de culcare.

Recomandarea de consum pentru adulți este de două sau trei căni cu ceai verde pe zi. Consumul de ceai verde este contraindicat persoanelor care au probleme digestive, persoanelor care au toleranță scăzută la cafeină, sunt anemice, au probleme cu ficatul, persoanelor care administrează medicație antidepresivă, medicație anticoagulantă. Totodată, ceaiul verde nu este recomandat femeilor care alăptează sau sunt însărcinate din cauza conținutului de cafeină.



facebook whatsapp twitter pinterest
PARTENERI
50 DE ANI DE LA PRIMA ASELENIZARE

vezi mai multe