Live acum
Prime Time 20:30Chefi la cutite

Cinci alimente care nu ar trebui sa lipseasca din dieta unei femei

Pentru femeile de toate varstele, exista o serie de 5 alimente care ofera o cantitate mare de substante nutritive esentiale, printre care fier, calciu, magneziu, vitamina K, acid folic, vitamina D si acizi grasi omega 3 si ajuta la mentinerea sanatatii.

1. Broccoli

Este cel mai bun aliment care lupta impotriva cancerului ovarian. Nutrientii sai puternici nu doar ca ajuta la neutralizarea celulelor cancerigene, dar stimuleza enzimele care ajuta la detoxifierea organismului. Totodata, broccoli este o sursa buna de acid olic si vitamina B, substante care protejeaza ADN-ul si ajuta la formarea de celule noi, sanatoase.

2. Ceapa

Are proprietati de vindecare, anti-inflamatorii si anti-bacteriene. Aceasta legume este bogata in crom, vitamina C, fibre dietetice , mangan, vitamina B6, acid folic si potasiu si stimuleaza vindecarea cancerului, a artritei si osteoporozei si ajuta in lupta impotriva infectiilor, a racelii, gripei, febrei si astmului.

2011/08/23//359312-ceapa.jpg

In plus, ceapa ajuta si in prevenirea constipatiei, stimuleaza circulatia sangelui, imbunatateste activitatea gastro-intestinala si pe cea a inimii.

3. Verdeturi

Spanacul, urzicile, stevia, petrunjelul, mararul sau leusteanul sunt verdeturi care ofera organismului cantitati mari de vitamina A, C, K, calciu, potasiu, beta-caroten, mangan, acid folic, magneziu, fier si fibre dietetice. Consumate proaspete sau sub forma de zeama de la fiertura, iti curata intestinele si stimuleaza digestia si detoxifierea.

In plus, un studiu realizat in urma cu putin timp a demonstrat ca femeile care consumau in mod frecvent verdeturi, au avut un risc cu 40% mai scazut de a se imbolnavi de cancer ovarian spre deosebire de celelalte femei.

4. Fasole

Fasolea boabe, uscata sau pastaile sunt bogate in vitamine si nutrienti foarte buni pentru sanatatea femeilor. Aceaste legume contine fier, magneziu, potasiu si redus risc de a te imbolnavi de diabet de tip 2, hipertensiune arteriala si cancer de san.

2011/08/23//359311-fasole.jpg

In plus, fasolea te ajuta sa ajungi rapid la starea de satietate, are un numar redus de calorii, regleaza digestia, scade colesterolul si ajuta la controlul greutatii.

5. Somon

Somonul este un aliment bogat in acizi grasi omega 3, vitamina D si fier, iar in acelasi timp este o sursa importanta de proteine. Totusi, medicii recomanda consumul de carne de somon salbatic si sunt de parere ca cel din crescatorie nu este la fel de sanatos precum cel crescut in conditii naturale.


Foto: recipes.wikia.com

Recomandari