Ești pe cale să îți deschizi propriul cabinet sau chiar o clinica stomatologică? Iată ce vor pacienții de la tine.
O prezență online prietenoasă
Dacă te afli la început de drum sau cauți încă soluții pentru infiintarea unui cabinet stomatologic, prima tema care te așteaptă este: cum faci să se afle despre serviciile pe care le oferi. Specialiștii în marketing îți recomandă să te îndrepți spre mediul online.
Primul contact pe care îl vor avea pacienții tăi cu serviciile pe care le oferi la cabinet se va întâmpla, cel mai probabil, pe internet. Sunt șanse mari ca, înainte de a suna pentru o programare la clinică, aceștia sa arunce o privire pe site sau pe pagina de Facebook, unde vor căuta informații cât mai diverse - detalii despre tratamentul pe care îl au în vedere, lista de prețuri, o istorie a clinicii, informații despre echipa medicală, testimoniale, fotografii reale din cabinet, posibilitatea de a face programarea online și multe altele.
Este important ca pacientul să găsească foarte ușor răspunsurile pe care le caută, de aceea, pregătește informații complete și ai grija să actualizezi mereu conținutul. Un site cu informații care nu sunt aduse la zi creează impresia că a fost abandonat și nu inspiră încredere.
Servicii adaptate fiecărui pacient
Nevoile pacienților sunt diferite, după cum diferit este și istoricul lor la clinica. Clienții cu vechime își doresc să fie recompensați pentru loialitate, prin diferite promoții, discount-uri sau servicii medicale personalizate. Multi pacienți apreciază dacă le sunt oferite soluții financiare care sa îi ajute să ducă tratamentul sau lucrarea la capăt - de exemplu, o eșalonare a plății. Unii pacienți nu vor decât să primească informații în plus despre tratamentul pe care îl urmează - eventual, ceva ce pot citi acasă. Pentru alții, este important să obțină o programare care sa nu le încurce prea mult propria agenda.
Pentru a afla cu exactitate ce își doresc pacienții, poți pregăti un chestionar, altul decât cel referitor la istoricul medical, în care fiecare pacient își poate face cunoscute . Cea mai buna metoda rămâne însă interacțiunea medic - pacient sau relația pe care alți angajați ai clinicii o au, în mod direct, cu pacientul.
Siguranță
Ca în orice alt domeniu medical, oamenii caută siguranță. Vor să plece din cabinet cu sentimentul ca au făcut cea mai buna alegere posibila și că se află în grija unor profesioniști. În cazul unui cabinet stomatologic, criteriile pe care le urmăresc pacienții nu sunt deloc puține, iar unele avantaje se obțin în timp.
Iată ce ar putea câștiga încrederea pacienților: o echipa medicala cu experiență, eventual multidisciplinară, tehnologia de ultimă ora, certificările internaționale, certificatele de garanție oferite pacienților, care să ateste durabilitatea lucrării, un număr mare de recomandări din partea altor pacienți.
Sursa foto: Shutterstock.com