Antena Căutare

Merchandising vizual: Cum să vă organizați magazinul pentru a avea succes

Merchandising-ul vizual este esențial pentru un magazin fizic pentru a concura cu achizițiile online.

Merchandising-ul vizual este esențial pentru un magazin fizic pentru a concura cu achizițiile online.

Cu toate acestea, este dificil de explicat multor comercianți de retail ce este merchandising-ul vizual.

Nu este vorba numai de îmbrăcarea manechinelor și de retușarea decorului, importanța acestuia merge mult mai departe, deoarece are un impact deosebit asupra vânzărilor.

Sigur că vă place magazinul și alegeți cu grijă toate elementele, întotdeauna gândindu-vă la ceea ce vrea clientul dvs., dar, de multe ori, vânzările nu cresc. Adesea, nu este vorba despre articole, ci despre modul în care sunt prezentate.

O parte esențială a managementului unui magazin este vânzarea vizuală, adică organizarea de produse utilizând cele mai bune practici pentru vânzarea lor.

Spațiul dvs. comercial ar trebui să fie cel mai bun vânzător, cel mai productiv și mai eficient, iar merchandising-ul vizual este arta optimizării magazinului pentru a obține profit maxim.

Desigur, această disciplină necesită un sens estetic, dar este și o știință, o strategie dovedită, cu rezultate pe care le puteți aplica în magazinul dvs.

Odată cu merchandising-ul vizual, apare nevoia să surprindeți și să inspirați clienții, să povestiți prin grupări sau culori care transformă un anumit sortiment într-o experiență de cumpărături extraordinară, transportând privitorul spre noi locuri și stări, creând momente de neuitat și puncte de referință, impactul atractivității vizuale fiind esențial în comerț.

Principala funcție a marchandising-ului vizual într-o companie de retail este de a atrage cumpărătorii și de a-i încuraja să cumpere mai multe produse, crescând astfel vânzările și rentabilitatea spațiului comercial.

Prin urmare, merchandising-ul vizual își asumă un rol strategic nu numai în ceea ce privește distribuirea produsului într-un mod atractiv, ci și în definirea comportamentului consumatorului, oferind informații relevante despre produs.

Designul magazinului nu numai că presupune un spațiu de vânzări, ci și o experiență de cumpărături care încetinește cumpărătorul, determinându-l să petreacă mai mult timp în magazin, pentru a descoperi tot ceea ce există pentru el.

Prin urmare, întreținerea spațiului dvs. comercial trebuie să fie întotdeauna o prioritate.

Prezentarea deficitară va crea o impresie proastă, va trezi dezinteresul clientului și va contribui la scăderea vânzărilor.

Ce este Merchandising-ul vizual?

Putem defini merchandising-ul vizual ca fiind practica prezentării produselor într-un mod atractiv pentru clienți, promovând astfel achizițiile.

Este mult mai mult decât plasarea expozanților, este vorba de găsirea unui design optim al magazinului și de determinarea exactă a locului de plasare a produselor, încercând maximizarea vânzărilor, oferind în același timp clientului o experiență interesantă de cumpărături.

Știința despre merchandising vizual explică modul în care clienții se comportă în magazinul dvs. și, prin urmare, modul în care locația produselor le poate oferi o experiență optimă de cumpărături.

Obiectivele principale pe care trebuie să le țineți minte atunci când vă gândiți la proiectarea spațiului comercial pot fi:

-Imaginea brand-ului. Asigurați-vă că atunci când clienții intră în magazin simt că sunt în locul potrivit.

- Influența obiceiurilor de cumpărare ale clienților. Amplasarea corectă a spațiului și locația produsului ar trebui să ghideze clienții de-a lungul magazinului pentru a influența dorința lor de a cumpăra.

-Atunci când merchandising-ul vizual este realizat corect, elimină îndoielile cumpărătorului, încurajează clientul să cumpere din magazinul dvs. nu dintr- altul și transformă mai mulți vizitatori în cumpărători.

Cu cât petreceți mai puțin timp organizând magazinul și prezentând produsele dvs., cu atât mai mult va fi sufocat clientul atunci când alege ce să cumpere. Și un vizitator sufocat nu cumpără, pur și simplu pleacă.

Este inutil să atrageți mulți clienți în magazin dacă în momentul adevărului magazinul nu este pregătit să vândă. Dacă clientul trebuie să depună mult efort pentru a descoperi marfa, dacă nu găsește cu ușurință ceea ce caută sau produsele expune pe diverse rafturi metalice nu prezintă interes, nu va cumpăra.

Un merchandising bun determină clientul să privească produsul expus, iluminatul îl atrage la un accesoriu, semnalul îi trezește curiozitatea și toate împreună îi trezesc dorința de a cumpăra mai mult.

Planul de merchandising vizual

Pentru a pune în aplicare un plan solid de merchandising vizual, este necesar să se combine tehnica și creativitatea pentru a crea emoție ținând cont de cauza și efectul care trebuie atins.

Un plan de Merchandising vizual trebuie să includă:

-O definiție a modului în care se va mișca traficul în magazin.

-Un calendar de acțiune pentru diferite anotimpuri și date strategice.

-Un buget pentru accesorii, iluminat, semne, etc.

-O planificare a inventarului care ajută la limitarea lipsei de stoc, creșterea marjelor și minimizarea reducerilor.

-Un sistem de analiză predictivă pentru a determina varietatea de articole disponibile.

Sperăm că aceste câteva sfaturi utile să vă fie de folos în organizarea cu succes a magazinului. De asemenea, sperăm că veți călca pragul magazinului online Rafturimetaliceaz.ro pentru a achiziționa de acolo rafturi metalice pentru magazin de cea mai bună calitate, pentru a vă amenaja și organiza magazinul în mod eficient.

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x