Standul tarii noastre la World Travel Market a fost organizat de Ministerul Turismului, actiunea fiind inclusa in programul anual de promovare a turismului romanesc si sustinut din fonduri europene alocate Romaniei in cadrul operatiunii de creare a unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica.
Operatiunea se deruleaza prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa 5, Domeniul Major de Interventie 5.3 „Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica".
Standul Romaniei a gazduit peste 30 de co-expozanti din domeniu: operatori si agentii de turism, hotelieri, transportatori, asociatii de promovare si reprezentanti ai autoritatilor publice locale.
"Romania, ca destinatie turistica, are cateva atuuri pe care trebuie sa le foloseasca. Faptul ca mai avem paduri, o delta asa cum nu exista in Europa si multe alte zone nealterate de civilizatie, ca avem o zestre culturala impresionanta, ape tamaduitoare cum putini din jurul nostru au, sunt doar cateva cai de a aduce in tara mai multi turisti", a declarat la finalul manifestarii Teodor Calimanescu, directorul general al agentiei de turism Europa Travel, unul dintre romanii participanti la Targul de Turism de la Londra.
Promovarea tarii noastre la acesta manifestare a inclus si lansarea unei brosuri despre turismul balnear din Romania, intitulat „Ghidul Statiunilor Balneoclimaterice", primul material de acest gen realizat in Romania in ultimii 20 de ani.
La prezentare au participat 11 companii britanice care si-au aratat interesul pentru stabilirea de parteneriate cu operatorii si hotelierii romani care actioneaza in turismul balnear.
Ghidul lansat la Londra contine informatii despre traditia, factorii terapeutici, facilitatile de tratament, indicatiile terapeutice, spatiile de cazare si alte posibilitati de petrecere a timpului liber pentru 34 de localitati din Romania cu infrastructura balneara si care au mari posibilitati de dezvoltare.
„Vrem sa deschidem piata britanica pentru turismul balnear, care nu a fost promovat pana acum in acest spatiu. Practic, segmentul balnear a devenit o prioritate pentru Romania odata cu lansarea de anul trecut a brandului turistic", a conchis Maria Iordache, directorul Biroului de Promovare a Romaniei la Londra.
Citeste si Fin.ro!
FOTO: hepta.ro
FOTO! Turism dus la extrem: cazare langa un vulcan care erupe... Barcelona: cele mai accesibile hoteluri pentru romani!...