Antena Căutare

BMW da cerculete on-line: E cel mai tare brand in comunicarea pe Facebook

BMW a obtinut locul intai in prima editie L2 Prestige 100® Facebook IQ, un nou indice care masoara performantele a 100 de marci de top din domeniile auto, beauty, fashion, ceasuri & bijuterii si alcool & sampanie pe platforma cu cea mai rapida crestere din lume - Facebook. BMW detine si intretine 54 de pagini Facebook diferite, care apartin diferitelor regiuni geografice, segmente de business si produse, fiecare dintre acestea fiind evaluata in cadrul studiului.

"BMW este versiunea extrema a automobilului social", a declarat Maureen Mullen, director de cercetare si consiliere in cadrul L2. "Pagina globala a marcii este locul unde se intalnesc 5,5 milioane de fani si inregistreaza cea mai mare rata de afiliere din intregul clasament. Datorita celor peste 50 de pagini Facebook rezervate pietelor locale si anumitor modele, BMW este lider detasat fata de concurenta."

In total sunt 46 tari care au o pagina locala BMW. Printre cele mai puternice pagini locale de Facebook se numara US (facebook.com/BMWUSA - 375.000 fani, BMW.Italia - 136.000 fani, BMWFrance - 80.000 fani, BMW. Deutschland - 79.000 fani). Dintre paginile cu destinatii speciale, se remarca BMWKarierre - unul din cele mai de succes demersuri de HR din Germania, cu peste 25.000 fani.

In final, pagina generala BMW a ajuns la aproape 6 milioane de fani.

Ce inseamna L2 Prestige 100® Facebook IQ

Creat de Scott Galloway, profesor de marketing la Universitatea New York si fondator L2, in parteneriat cu Buddy Media, indicele evalueaza si clasifica eforturile pe Facebook ale marcilor de prestigiu pe baza a patru criterii: marime si crestere, afiliere, programare si integrare. Fiecare marca a fost punctata prin prisma a peste 200 de indici calitativi si cantitativi, dupa care a primit un calificativ Facebook IQ - genial, talentat, mediu, discret sau slab.

"Noi consideram social media ca o componenta principala a tuturor strategiilor noastre de marketing si comunicare", a declarat Trudy Hardy, director BMW Marketing Communications and Consumer Events.

"De-a lungul ultimilor ani am facut un efort deosebit pentru a ne apropia de clientii si fanii BMW prin intermediul canalelor de social media si suntem incantati sa vedem ca munca noastra este apreciata."

Conform studiului, abilitatile de Facebook vor fi unul dintre resorturile definitorii care vor face diferenta intre invingatori si invinsi in ceea ce priveste prestigiul unei marci. Clasamentul doreste sa furnizeze un instrument de ofensiva pe care conducerile companiilor sa il foloseasca pentru a determina unde vor obtine cel mai mare venit in urma unei investitii pe platforma.

Social media in Romania

BMW Group Romania a debutat in social media autohtona cu propria pagina de twitter, in primavara anului 2008. Acum, aceasta este cea mai de succes prezenta pe Twitter a unui importator de automobile din Romania, cu peste 4200 de persoane care urmaresc pagina.

Pe Facebook, BMW Romania a intrat in primavara anului trecut si a acumulat deja peste 8000 de fani.

FOTO-Spion: Noul Opel Astra Cabrio se destainuie... Cutie de viteze cu 9 trepte de la ZF!...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x