- Marele Premiu de Formula 1™ al Braziliei e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 1 - 3 noiembrie 2024!
- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite începe din 17 noiembrie, numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
Poate ca un test cu Nissan dupa un alt test cu Nissan ne pune un pic la incercare credibilitatea, dar, in timp ce Costin a mers cu Leaf la Geneva intr-o curatenie tipica unei sali de operatie... din Elvetia, eu am ramas cu X-Trail pe plaiurile patriei chiar acum cand au inceput sa se topeasca zapezile. Adica intr-o curatenie tipica unei cocine... cu siguranta nu din Elvetia. Plus ca nu-mi plac SUV-urile, deci te asigur ca Nissan X-Trail facelift nu va primi niciun fel de tratament special.
Problema este ca... mi-a placut. Mult. Nici n-am bagat de seama schimbarile de design aduse de facelift, ca imediat ce m-am urcat, m-am indragostit de scaune. Nu cred ca exista scaune in clasa asta mai confortabile de atat. Si nu glumesc.
In plus, desi tapiteriile de vinilin sau de piele te fac sa-ti cada rinichii in momentul in care te asezi pe ele iarna, cand sunt bocna, scaunele din X-Trail se incalzesc imediat ce fesele imblugite ti s-au cufundat in ele. Sunt absolut minunate.
O alta chestie care mi se pare de bun simt, tot legata de confort, e promptitudinea cu care incepe sa bage caldura - te face sa crezi ca motorul de fapt te iubeste si lucreaza in secret, facandu-si incalzirea cu mult inainte ca tu sa te apropii de butonul de start. Bine, poate ca toata treaba asta cu caldura mi se pare fascinanta mai mult prin prisma timpului petrecut cu Duster, dar sunt sigur ca am mai mers si cu alte dieseluri care nu ajungeau la temperatura optima asa repede.
CITESTE mai multe in Top Gear!