Englezii au avut mare succes cu GT-ul lor, prezentat inca din 2002. Tocmai de aceea, ai fi tentat sa faci un concurs de tipul "gaseste diferentele", in care sa le pui la incercare prietenilor tai spiritul de observatie. Nu o face. Masina nu are nimic comun cu fosta ei generatie.
Blocurile optice sunt singurele elemente schimbate in mod vizibil, dar inginerii din Crewe garanteaza ca noul si vechiul Continental GT nu sunt deloc congruente. Sub caroserie, noua suspensie de aluminiu si noul sistem de tractiune integrala indica noutatea.
Vanatoarea poate sa inceapa fara ogari, pentru ca motorul W12 a fost imbunatatit pentru a oferi 575 CP, iar daca tot am ajuns la vanatoare, cine mai are nevoie de caprioare cand putem atinge 319 km/h pe autostrada?
Desi este superior la toate capitolele, fata de predecesorul sau, noul Continental GT va fi mai eficient in ceea ce priveste consumul. Viitorul va aduce un motor V8 de 4,0 litri, ceea ce ar fi cu adevarat inedit pentru marca britanica, dar nimeni nu ar vrea sa vada un Bentley hibrid.
Citeste Top Gear
Ford Raptor - adevaratul sef de trib... Adio BMW 6 Coupe si Cabriolet!...