Antena Căutare

Mazda6 bate Maserati Quattroporte si Mercedes E-Klasse... la design

Maserati Quattroporte, o limuzina sportiva, cu alura de coupe si un rafinament cum numai italienii stiu sa imprime, Mercedes E-Klasse, un model de clasa medie premium, cu un design sobru dar, in acelasi timp, avangardist si... Mazda6, o japoneza obisnuita, ce rivalizeaza cu Ford Mondeo, VW Passat sau Opel Insignia, dar cu un design incisiv, original si iesit de tipare. La prima vedere, „meciul” pare disproportionat, dar intotdeauna exista o exceptie care nu confirma regula. Voturile celor aproximativ 200 de mii de cititori din 15 tari ai cunoscutei reviste germane AUTO BILD au transmis un mesaj clar: masina din clasa “medie si mare” cu cel mai atractiv design este noua Mazda6.

Astfel, cu un procent de 23,1% din totalul voturilor exprimate, Mazda6 si noua linie de design a constructorului nipon, KODO – „Sufletul miscarii, au devansat Maserati Quattroporte (19.1%) si Mercedes E-Class (13.1%) in cursa pentru AUTO BILD Design Award 2013.

Caroserie noii Mazda6 este brazdata de linii puternice care determina diferite efecte de culoare in functie de felul cum cade lumina pe masina, mai ales atunci cand este vorba de culoarea Soul Red Metallic. Silueta autoturismului este caracterizata de habitaclul pozitionat mult spre posterior si de pasajele proeminente ale rotilor. Partea frontala a masinii are noua grila Mazda si elemente dinamice pentru iluminare pe parcursul zilei, disponibile gratie utilizarii in premiera a tehnologiei LED. Iar in partea din spate design-ul in forma de aripa al stopurilor reda aceeasi forma a farurilor. O muchie continua linia cromata spre laterale intregind aspectul dinamic al autovehiculului.

Pe de alta parte, principalul motiv al noii Mazda6 este armonia intre design-ul exterior si interior, intre forma dinamica a caroseriei si interiorul spatios si intre puterea generata si eficienta exemplara. Ca ultim pas in evolutia programului Mazda Sustainable Zoom-Zoom pentru dezvoltarea de vehicule ecologice, Mazda6 obtine cele mai bune valori pentru consumul de combustibil si emisii datorita tehnologiilor inovatoare SKYACTIV. Consumul de combustibil pentru sedanul de 4,87 de metri, echipat cu motorizarea SKYACTIV-D diesel biturbo de 2.2 litri si 150 CP, cu sistemul i-ELOOP de franare regenerativa, este de doar 3,9l la 100 km (combinat), care determina un nivel al emisiilor de CO2 de 104 g/km, unul dintre cele mai bune din segment. Dieselul cu un nivel de compresie extrem de scazut (doar 14:1) este disponibil si intr-o versiune de 175 CP.

O premiera pentru Mazda6 este motorul pe benzina SKYACTIV-G de 2.5l cu injectie directa care produce 192 CP. Modelul poate fi echipat si cu un motor cu compresie ridicata SKYACTIV-G de 2l, care dezvolta cu usurinta energie in conditiile unui consum foarte redus. Spre exemplu, motorul de 2l si 145 CP consuma doar 5.5l/100 km (combinat) si genereaza un nivel de emisii CO2 de 129 g/km.

Articolul continuă după reclamă
FOTO inedit: CRBL se lauda cu prima lui masina!...
Înapoi la Homepage

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 9 decembrie 2024. Ruxandra a câștigat suma de 3500 de lei
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 9 decembrie 2024. Ruxandra a câștigat suma de 3500 de lei Marti, 10.12.2024, 19:00
2025 de exceptie Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x