- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Trebuie sa recunosc ca in prima zi am ajuns la circuitul improvizat in parcarea unui complex comercial cu o oarecare retinere creata indeosebi de ploaia care alungase atat majoritatea spectatorilor, cat si fetele cocotate pe masinile modificate si expuse in cadrul evenimentului.
Vremea nefavorabila parea sa compromita si prestatia pilotilor, care la un moment dat intrau in drift pierzand aderenta masinii din cauza acvaplanarii, lucru pe care l-as fi putut face si eu cu un Seria 3 diesel de 1.665 cmc. Chiar si asa, cu riscul unui "facelift" spontan in cauciucurile care delimitau circuitul, acestia au continuat seria derapajelor.
Insa odata cu uscarea moderata a pistei si-au dat arama pe fata, impingand masinile inecate in sute de cai aproape de limita si totodata cat mai aproape de zidul din cauciucuri, spre deliciul copilului de 8 ani din mine.
A doua zi anunta, pe langa cursa propriu-zisa, evenimente precum „sexy car wash" sau „doborarea recordului national de burnout", care n-au mai avut loc. Sexy car wash a fost anulat de catre organizator din cauza vremii si pentru ca nimeni n-ar fi vrut sa vada gagici ude cum tremura de frig in timp ce spala masini.
Recordul simultan de burnout n-a mai avut loc pentru ca majoritatea concurentilor care au fost eliminati pana in optimi s-au ofticat, si-au strans jucariile si au plecat acasa.
Invitatii speciali Bogdan Marisca si coechipierul acestuia, Dani Ungur, au animat atmosfera la volanul unui EVO 9 cat timp pilotii schimbau gumele la masini. Dani Ungur a facut o paralela intre probele speciale din CNR si cursele de drift, motivand: "Nu mi s-a parut dificil. Este foarte simplu. Nu seamana deloc cu ceea ce facem noi, cu un traseu montan, urcari, coborari, balti, pamant, noroaie. Este foarte spectaculos si pentru noi nu e dificil deloc".
Dupa doar doua tururi, Bogdan Marisca a pierdut controlul masinii si a intrat in caucicurile care delimitau circuitul. Adevaratul spectacol a fost asigurat in finala, unde conationalul nostru Calin Ciortan, la volanul unui E30 echipat cu un motor V8 de 5000 cmc preluat de pe un M5, s-a luptat pentru locul 1 impotriva ungurului Adam Kerenyi si al sau E36 de 3.800cmc, 6 in linie, preluat tot de pe un M5. In cele din urma Adam Kerenyi si-a adjudecat primul loc, in urma unei erori de pilotaj a romanului in prima tura. Chiar si asa, evolutia lui Calin Ciortan a reprezentat cea mai buna clasare a Romaniei din cadrul King Of Europe.
sursa: topgear.ro
FOTO / Miss Tuning 2010 - Fetele si masinile tari, o combinatie exploziva... Ford F150 SVT Raptor: americanii nu se dezmint!...