Procesul de modernizare va continua în toate cele 11 hipermarketuri Cora din România.
"Nu schimbăm doar mobilierul, proiectul este de anvergură pentru ca, la final, consumatorii să poată cumpăra la fel de rapid ca dintr-un magazin de proximitate mii de produse pe care nu le pot găsi decât într-un hipermarket”, a spus Thierry Destailleur, directorul general al Cora România.
Acesta precizează că românii vor descoperi, în curând, un nou magazin, al cărui concept îi are în centru pe consumatorii de tip nou, care îşi doresc acces facil în magazin şi o experienţă de shopping inedită.
“Noul magazin Cora Pantelimon îşi întâmpină clienţii cu o intrare optimizată, gândită pentru a facilita accesul clienţilor în magazin. De asemenea, avem mobilier nou în zona de mezeluri şi lactate, un spaţiu amplu dedicat produselor bio şi o zonă modernă dedicată clienţilor, care facilitează interacţiunea cu personalul magazinului", a declarat Anca Popescu, directorul hipermarketului cora Pantelimon.
Ea spune că numele raioanelor a fost stabilit împreună cu clienţii.
“Luna aceasta am încheiat prima etapă a transformării cora Pantelimon, urmează etapa a doua a acestui proiect de anvergură, pe care îl vom finaliza în primele luni ale anului 2020. Procesul de regândire şi reinventare pentru a anticipa nevoile clienţilor noştri este însă unul permanent”, a mai spus Anca Popescu.
Cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este prezent pe piaţa românească din 2003. Grupul operează în prezent 11 hipermarketuri în Bucureşti şi în marile oraşe.
Sursa : news.ro
Autoritatea din Comunicaţii a desemnat Poşta Română ca furnizor de serviciu universal în domeniul serviciilor poştale... Scad prețurile pentru români? Ce se întâmplă cu TVA-ul pentru băuturi și alimente...