- Marele Premiu de Formula 1™ al Braziliei e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 1 - 3 noiembrie 2024!
- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite începe din 17 noiembrie, numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
Un nou trend se remarcă pe piața de business din România, fiind din ce în ce mai prezent: comerțul ambulant. Stilul de viață modern și totodată extrem de alert care caracterizează societatea actuală a determinat necesitatea ca antreprenorii să își aducă produsele și serviciile mai aproape de clienți.
Astfel, aceștia s-au văzut nevoiți să se adapteze și să își desfășoare activitatea și în alte locații în afară de sediile lor.
Comerțul ambulant desemnează toate activitățile de furnizare de bunuri și servicii direct către clienți, care au loc în standuri, rulote sau chioșcuri mobile, speciale amenajate pentru a servi acestui scop.
De asemenea, tot ceea ce înseamnă participarea la târguri și expoziții intră în această categorie. Pentru afacerile desfașute sub umbrela comerțului ambulant există totuși anumite reglementări, iar cele mai multe dintre ele fac referire la aspectele fiscale.
Este necesară folosirea caselor de marcat pentru activitățile de comerț ambulant?
Răspunsul la această întrebare este desigur, afirmativ. Conform Normelor metodologice pentru aplicarea Ordonanței de urgență a Guvernului cu numărul 28/1999, se interzice însă utilizarea în alte scopuri a aparatelor fiscale electronice instalate și declarate pentru activitățile cu caracter ambulant. Așadar, pentru ca un operator economic să poată practica forme ale comerțului ambulant va fi nevoie ca respectiva activitate să se regăsască în actul constituitiv al societății, din punct de vedere al codului CAEN. Prin urmare, este evident că, în acest caz, se impune utilizarea caselor de marcat.
Cum alegi casa de marcat ideală pentru practicarea comerțului ambulant?
Alegerea unei case de marcat care să îți permită desfășurarea în condiții optime a comerțului practicat în cadrul târgurilor, expozițiilor și în alte spații special amenajate, trebuie să aibă câteva caracteristici. În primul rând, este esențial ca respectivul echipament fiscal să fie achiziționat de la un distribuitor autorizat. Mai apoi, va fi necesară fiscalizarea acesteia, lucru care este condiționat de legile în vigoare.
De asemenea, atunci când cumperi o casă de marcat trebuie să te asiguri că aceasta are inlus un contract de service, care nu este doar util ci și obligatoriu. Îți recomandăm să optezi pentru un furnizor care oferă, pe lângă produsul în sine, training gratuit pentru personalul care îl va utiliza.
Fiabilitatea este o altă caracteristică a casei de marcat ideale pentru comerțul ambulant, iar raportul calitate-preț este un alt criteriu în funcție de care să îți ghidezi alegerea.
Recomandarea noastră, în cazul în care ai nevoie de o casă de marcat eficientă și accesibilă este să vizitezi site-ul datecs.ro. Astfel, comandând o casă de marcat ieftină de la Datecs, vei avea certitudinea că achiziționezi un produs omologat, care vine la pachet cu o serie de servicii suplimentare și facilități pentru afacerea ta.
Viitorul pieței materialelor de construcții este online... Click și... șoc! Ce a apărut astăzi pe pagina de internet a ANAF-ului! Nici cei de la Fisc nu au scăpat de... surpriză!...