Unul dintre cele mai dinamice proiecte de CSR ale Petrom este „Fabricat in Tara lui Andrei”, o competitie de proiecte care isi propune sa dezvolte afacerile sociale si comunitatile locale din Romania. Petrom ofera in cadrul competitiei finantari de pana la 350.000 euro pentru cele 10 afaceri sociale castigatoare. In total, bugetul anual de CSR al Petrom este de 4-5 mil. euro.
”Cred ca in afacerile sociale, dar si in businessul general, o caracteristica importanta a antreprenorului sta in primul rand in puterea sa de a invata de la ceilalti, de a fura meserie, sa ia ce este bun de la ei. Apoi, sa se dezvolte si sa transfere experienta si cunoastere catre ceilalti. Daca esti foarte inchis si orientat doar spre tine, nu vei avea de castigat niciodata si asta se invata foarte greu”, a declarat Mona Nicolici.
Britanicii dau 850 mil. euro pentru asigurarea animalelor. Romanii de abia inteleg ce este o asigurare de viata...