"Urmărind angajamentul asumat în 2018, de a produce şi utiliza 100% ambalaje reciclabile sau reutilizabile până în 2025, Nestlé va reduce cu o treime utilizarea de materiale plastice noi, lucrând împreună cu alţi parteneri pentru promovarea principiilor economiei circulare şi pentru curăţarea deşeurilor de plastic din oceane, lacuri şi râuri", arată compania într-un comunicat.
Nicio bucată de plastic nu trebuie să ajungă în gropile de gunoi sau aruncată în mediul înconjurător, afirmă Mark Schneider, CEO Nestlé.
"Producţia de plastic reciclat sigur din punct de vedere alimentar pentru ambalarea produselor este o provocare enormă pentru industria noastră. De aceea, pe lângă faptul că reducem utilizarea plasticului necesar şi colectăm deşeurile, dorim să închidem bucla şi să folosim mai multe materiale plastice reciclabile pe termen lung. Luăm măsuri îndrăzneţe pentru a crea o piaţă mai largă pentru materialele plastice reciclate de calitate alimentară şi pentru a stimula inovaţia în industria ambalajelor", a declarat Mark Schneider, CEO Nestlé.
Majoritatea acestor materiale plastice sunt dificil de reciclat, ceea ce duce la o ofertă limitată de materiale plastice reciclate care să respecte standardele de siguranţă alimentară.
"Pentru a crea o piaţă funcţională, Nestlé se angajează să utilizeze până la 2 milioane de tone metrice de materiale plastice reciclate de calitate alimentară şi să aloce peste 1,5 miliarde franci pentru a susţine costurile suplimentare generate de această iniţiativă", mai arată compania.
Compania lansează un fond cu un capital de 250 de milioane franci pentru investiţii
Inovaţia în domeniul ambalajelor, incluzând materialele noi, sistemele de reutilizare a recipientelor şi soluţiile de reciclare, este una dintre provocările principale pentru un viitor fără deşeuri, spun reprezentanţii Nestlé.
Pe lângă cercetările proprii, realizate de Institutul Nestlé de Ştiinţe al Ambalajelor, compania lansează un fond cu un capital de 250 de milioane franci pentru investiţii în start-up-uri care se concentrează pe dezvoltarea de soluţii sustenabile de ambalare.
Aceste două iniţiative completează eforturile Nestlé în cercetare, producţie şi aprovizionare pentru ca ambalajele utilizate să fie reciclabile sau reutilizabile şi să contribuie la obiectivul său de a obţine zero emisii nete de gaze cu efect de seră până în 2050.
Nestlé implementează anual acţiuni de ecologizare pentru eliminarea deşeurilor din mediu, acţiuni de educare pentru tânara generaţie şi depune eforturi constante pentru o economie şi un mediu sustenabil.
”Prin iniţiativa asumată în faţa partenerilor şi consumatorilor noştri şi prin investiţiile anunţate, punem practic la îndemâna societăţii şi industriei alimentare instrumentele de care este nevoie pentru a transforma paradigma consumului actual într-una sustenabilă pentru actuale şi viitoare generaţii. Mai mult, un astfel de plan, cu aplicare internaţională, va contribui la crearea de noi locuri de muncă, va susţine transformarea şi inovaţia adusă de start-up-uri, şi nu în ultimul rând, va reduce impactul pe care cu toţii îl avem asupra mediului”, a declarat Irina Siminenco, Corporate Affairs Manager Nestlé Romania.
Sursa : news.ro
Guvernul s-a răzgândit! Dublarea alocațiilor, anunț de ultimă oră! Ce se întâmplă cu banii... Guvernul a aprobat un Memorandum privind acordarea unui ajutor de salvare, în valoare de 195 de milioane de lei, compani...